O tym samym pomyślałem. Po co AGA. Czy można by przygotować w takim razie wersje dla a 500/600?
Jak juz pisalem wczesniej, grafika gry miala byc jak najbardziej oszczedna. W przypadku grafiki najlepiej zawsze mi sie sprawdza stwierdzenie ze zawsze do grafiki mozna cos dolozyc niz ja potem "bezstratnie" degradowac. Na poczatek 32 kolory wystarcza, ostatecznie rozwazalem podszlifowanie palety, podbicie i wyrownanie kolorow. Razem z programista zalozylismy ze jako zespol bedziemy tworzyc gre tak jak jest nam najciekawiej, dzieki temu udalo nam sie calosc pociagnac juz troche dalej. Oczywiscie nie tworzymy tylko dla siebie i postaramy sie uwzglednic kazda sugestie i podpowiedz.
Z pierwszej reki moge powiedziec ze "szarych penisow" chyba nie bedzie :P
W zalozeniu Arcymag mial byc gra logiczno zrecznosciowa, gdzie grafika odgrywala by raczej drugorzedna role. Mial byc to taki "Old retro arcade". Przypominam ze jest to tylko tzw "domorobka" a niektorzy porownoja ja do najpiekniejszych wypasionych legendarnych produkcji amigowych. Niestety fizycznie bedzie mi bardzo trudno osiagnac ten pulap, bo nie moge spedzac nad grafika 5-8 godzin dziennie a ostatecznie egzemplarz tez nie bedzie kosztowac 20-30 funciakow za sztuke. Z drugiej strony milo mi ze gra budzi mile gornolotne skojarzenia z tymi tytulami.
Czy mozna wiec przygotowac wer ECS? Coz oczywiscie ze tak, jesli znajdzie sie ktos kto skutecznie przeportuje gre na "mniejsze" przyjaciolki, na razie nikt z taka pomoca sie nie zglosil. Wer Mos, oczywiscie, jak ktos nam pomoze portowac w te strone, $windows, unix linux etc itd. Bedzie pomoc, bedzie port.
Ostatnia modyfikacja: 06.07.2009 14:25:26