[#5]
Re: Mniejsza ilość CHIP RAM po gołej instalacji WB 3.2
@Marecheck,
post #3
Można spróbować dodać parametr NOMEMFKICK do LoadModule. Powoduje on, że moduły ładowane są do pamięci publicznej MEMF_PUBLIC, bo w pewnych przypadkach ładuje do MEMF_CHIP.
U mnie przy Blizzardzie 1230-IV OS 3.2 się nawet nie uruchamia bez tego parametru.
Mam też kupiony OS 3.1.4 i on się bodajże uruchamiał, ale właśnie było mało CHIPu.
Z systemem OS 3.1.4 i 3.2 trzeba powoli, już Sordan to swego czasu opisywał.
Tutaj masz szczegółowy opis tych parametrów:
https://aminet.net/package/util/boot/LoadModule
Cytat:
NOMEMFKICK: Use MEMF_PUBLIC memory to keep the resident modules.
This also overrides the ALLTOCHIP flag.
Note: This requires some magic *and* reset-persistent
memory. It should be used *only* in case
a) otherwise MEMF_CHIP or 16-bit memory would be used
and this is not tolerateable
*AND*
b) you really really really know what you're doing.
Przy czym ostrożnie - nie wiem jak u Ciebie NOMEMFKICK będzie działał!
P.S. Z zalet OS 3.2 co do wydajności mogę nadmienić, że okienka działają szybciej oraz wydaje mi się, że requestery Deluxe Paint V też działają szybciej. Ale menusy systemowe są dosyć wolne.
Ostatnia aktualizacja: 15.11.2021 22:39:00 przez Hexmage960