ad.1 - wydaje mi się że pomieszałeś odrobinę fakty, i w tej grze lata się albo helikopterem (gracz 1) albo jeepem (gracz 2) który na wodzie zmienia się w motorówkę i z powrotem w jeep na lądzie, a jest to gra zwana... SWIV!
---=== WYEDYTOWANO ===---
Chociaż... Czyż w Spy Who Loved Me nie był aby taki motyw? :/
1* max gracze kupowalo sie różne bronie i rozwaloalo sie bazy
2# cos w stylu kun-fu tylko ze to byly rozne zwierzaki kroliki itp
%jak cos to poprzypominam sobie wiecej szczegolow
Ja przeszedłem inną grę napisaną przez Random Access - mianowicie Silkworma. Zrobiłem to przy pomocy pewnej sztuczki sprzętowej, która myślę pomogłaby również przy SWIV-ie. Mianowicie dorobiłem do joysticka autofire z płynną regulacją częstotliwości impulsów. W ten sposób można się wstrzelić w częstotliwość sprawdzania przycisku fire przez grę i uzyskać maksymalną możliwą siłę ognia. Oczywiście to dobre do gier, gdzie ma się nielimitowaną amunicję .
Polecam świetne źródło informacji o tego typu grach - http://shmups.classicgaming.gamespy.com/ - nie zabrakło informacji o grach na Amigę, znajdziesz tam chyba wszystkie warte uwagi tytuły (Apidya, ProjectX, Disposable Hero, Xenon 2). Zwróć jednak uwagę na gry automatowe (Arcade) bo tam właśnie można znaleźć prawdziwe perełki.
I nie jest tak, że takie gry już nie wychodzą - fakt, nie jest już to mainstream, ale wychodzą (automaty, konsole).
Ze spadkobierców Silkworma polecam http://shmups.classicgaming.gamespy.com/reviews/progear/index.html a ze swivopodobnych np http://www.klov.com/game_detail.php?game_id=6770
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.