Komentowana treść: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
[#1] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
Brawo. Jak sie mcbarlo uprze to nie ma mocnych. Jak bedzie nadal mial tyle samozaparcia to o przyszle wersje DOSBoxa dla MOSa mozemy byc spokojni. :)
[#2] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
Troszke asekuracyjnie ustawilem predkosc w defaultowym pliku konfiguracyjnym. W wiekszosci przypadkow bez obaw o rwanie dzwieku mozna dac nawet 2500 cykli i blocksize 640 (w ustawieniach dzwieku). Poprostu nie zdawalem sobie sprawy z szybkosci powersdl.library. :) Na takich ustawieniach mozna spokojnie pograc w Dune2, History Line 1914-18 czy The Manager - na tych grach wlasnie testowalem emulator.
[#3] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
Świetna robota mcbarlo!!! Ta wersja jest naprawde dużo lepsza niż ten poprzedni port.
[#4] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
Prince of Persia nawet mi się rozpakował pod DOSBoxem :) chodzi nienagannie. Jeśli chodzi o lemmingi to migają kolory troche... a GiannaSisters jest przeraźliwie wolny nie da się grać próbowałem wczoraj różnych ustwień popróbuje jeszcze... to tyle...
[#5] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
W odpowiedzi na komentarz #4


Zadnej z gier o ktorych pisales nie probowalem. Gianna Sisters mnie bardzo zdziwilo. Dzis zassam i potestuje. Duzo bardziej zaawansowane gry chodza dobrze np. Dune2 czy Colonization (to troszke wolno - tak na oko to jak na A500 Amigowa wersja).



Probowales wlaczac overlay albo duoble buffering na pelnym ekranie?



BTW mam troche bardziej zoptymalizowana wersje DOSBoxa, wiec jakby ktos chcial to na priv zapraszam.
[#6] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
W odpowiedzi na komentarz #5


Aktualnie przestałem testować tylko gram w UFO2. :) Mam problem tylko z dzwiękiem muzyka troche przerywa i jakość nie naleprza gzie leży problem? walcyłem troche z plikiem konfiguracyjnym. I nie wiem gdzie błąd. Cykli ustawiłem 3000, a prędkość porówbywałbym między pierwszą częścią UFO na CD32 a wersją OCS. Ale na ami UFO2 nie było więc i tak sie ciesze...
[#7] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
W odpowiedzi na komentarz #6


Zeby dzwiek nie rwal zwieksz blocksize, ale jak przesadzisz to Ci dzwiek za obrazem nienadarzy, ale rwac sie nie bedzie na pewno. Jesli w grze jest tylko jakas muzyka to da sie spokojnie przyzyc. Nawet nie widac, a raczej slychac. :)

Co do jakosci to mozesz powiekszyc czestotliwosc probkowania w mixerze i ustawieniach SB, ale to dodatkowo spowolni emulacje. Standardowo jest 11025Hz.
[#8] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
W odpowiedzi na komentarz #7


[#9] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
Blocksize ale gdzie? w mikserze? Jak tam zmieniam to noie mam dzwięku wogole. Hmmm
[#10] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
W odpowiedzi na komentarz #9


Chodzi mi o ten kawalek konfiga:



[mixer]

nosound=false

rate=11025

blocksize=1024 -> powieksz ta wartosc (np. 2048, 4096...)

# wavedir=waves

[#11] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
W odpowiedzi na komentarz #10


Tak zrobiłem i... rzadziej przerywa ale na ciut dłuższy czas jak przesadze z wartościa to dzwieku nie ma wogóle....
[#12] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
W odpowiedzi na komentarz #11


Zmniejsz jeszcze cycles. Jak wywarzysz te dwie wartosci to bedzie w miare.
[#13] Re: DOSBox 0.61 dla MorphOS-a
W odpowiedzi na komentarz #12


Ok .. popróbuje dzieki wielkie.... :)
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem