Komentowana treść: Blender - nowa wersja
[#1] Re: Blender - nowa wersja
Ładnie działa. Nic się nie wiesza, fajne przykłady :)
[#2] Re: Blender - nowa wersja

@wali7, post #1

Przydała by się porządna prezentacja Blendera na spotkaniach w Krakowie, może MDW by się pofatygował do nas do grodu kraka na następną imprezę ... ???
[#3] Re: Blender - nowa wersja

@Rafael/ARMO, post #2

Ja nie potrafie obslugiwac Blendera jeszcze na tyle zeby go zaprezentowac. :) Nauke przerwalem, bo od spraw 3D odciagnely mnie sprawy bardzo mocno 2D. :( Poza tym sam Blender interesuje mnie raczej jako narzedzie do ukladania scen. Nigdy nie zajmowalem sie modelowaniem, animowaniem, teksturowaniem. Nie jestem grafikiem 2D ani 3D. Przerwalem dawno temu rozwoj swojego mocno nieskonczonego programu do tworzenia scen, bo stwierdzilem, ze lepiej nauczyc sie jakiegos programu do 3D, ktory ma jakis jezyk skryptowy pozwalajacy exportowac dane w dowolnej formie. No i przez MorphOSa padlo na Blednera. Drugim powodem wyboru Blendera byl Python, ktory bardzo mi sie spodobal. Trzecim powodem bylo to, ze jest on multiplatformowy i dane mozna wymieniac miedzy doslownie wszystkimi platformami. No bo czy jest jakis system (oprocz AmigaOS3/4) na ktorym nie ma Blendera?