[#4]
Re: Python 3.2.2 i Blender 2.61
Domyślnie Blender odpala się na oknie. Poprzednie wersje jak wykumały, że w ENV: jest zmienna BLENDER_SCREENMODEID to odpalały aplikację na osobnym ekranie zdefiniowanym w tej zmiennej. No a wersja 2.61 jakoś ignoruje to BLENDER_SCREENMODEID. Jest jakiś inny sposób na osobny ekran?
Dla mnie niepojęte jest i zawsze będzie jak Yomgui sam jest w stanie ciągnąć port Blendera i Pythona. Robi to całkiem za darmo i wszystko gra i buczy. A to nie są jego jedyne projekty. Gość dla mnie rządzi. Dzięki niemu mamy najważniejszy darmowy program do 3D w wersji tej samej co reszta świata. A bałem się, że po wielkiej rewolucji (2.4x - 2.5x) nie zobaczymy już Blendera na MorphOS. Oj, jak bardzo się pomyliłem. Powiem nawet, że teraz to wszystko działa jeszcze lepiej. U mnie na przykład zawsze jednopikselowe linie miedzy obszarami w Blenderze się lekko "syfiły" jak ruszałem myszą. Nie miało to znaczenia i tylko głupio wyglądało. W 2.61 tego nie ma. GUI działa dużo sprawniej. Szkoda, że ja i tak nadal muszę używać 2.46, a 2.61 mam na dysku tylko jako niesamowitą ciekawostkę. :(