Komentowana treść: Quake II dla AROS-a
[#1] Re: Quake II dla AROS-a
Fajnie by było jakby ten port został napisany pod MORPHOSa. Mam oryginalnego QUAKE II, dodawanego kiedyś do CD-Action, Więc gra była by jak znalazł.
[#2] Re: Quake II dla AROS-a

@gilban, post #1

A ten port, który jest dostępny aktualnie, nie działa?
[#3] Re: Quake II dla AROS-a

@krashan_, post #2

Ktoś z forumowiczów PPA sygnalizował problem ze stabilnością na MorphOS 3.1
[#4] Re: Quake II dla AROS-a
Jaki jest sens wydawani kolejnych portów TEJ SAMEJ gry ? Jest tu ktoś to nie zaliczył Quake 2 ?
[#5] Re: Quake II dla AROS-a

@azazel44, post #4

Jest :D
[#6] Re: Quake II dla AROS-a

@MaaG^dA, post #5

Sens jest wydawanie portów gier, które nie zagościły na Amidze czy na systemie amigopodobnym.
[#7] Re: Quake II dla AROS-a
Teraz czas na dooma 1 i 2 OK
[#8] Re: Quake II dla AROS-a

@MaaG^dA, post #5

+1
[#9] Re: Quake II dla AROS-a
BSzili to węgierski terminator :). Gość portuje grę za grą, teraz popełnił Enemy Territory - do pobrania TU
[#10] Re: Quake II dla AROS-a

@GumBoy, post #8

To jest nas trzech.
[#11] Re: Quake II dla AROS-a

@pampers, post #10

Naprawdę nie grałeś w Quake 2 ?
[#12] Re: Quake II dla AROS-a

@azazel44, post #11

Ani w dwójkę, ani w trójkę ani w czwórkę. Quake I to jedna z niewielu gier w które grałem i je skończyłem (w całym moim życiu skończyłem może 4-5 gier..).
[#13] Re: Quake II dla AROS-a

@azazel44, post #11

Ja grałem, ale nie skończyłem, więc jest sens :)
[#14] Re: Quake II dla AROS-a

@azazel44, post #11

Także nie grałem w Q2 - ani w następne.
Powiem więcej - ukończyłem jedynie sharewarego Wolfsteina (na 386), potem wyszedł Doom, którego z ciekawości odpaliłem kilka razy w różnych wersjach (ale bez szału) a resztę gier tego typu ominąłem szerokim łukiem. Po prostu wyeksploatowany pomysł, szkoda czasu.

Chętnie za to "ciupię" w Galagę - jest trochę podobna

Ostatnia aktualizacja: 06.08.2012 22:53:52 przez Skotos
[#15] Re: Quake II dla AROS-a

@Skotos, post #14

potem wyszedł Doom, którego z ciekawości odpaliłem kilka razy w różnych wersjach (ale bez szału) a resztę gier tego typu ominąłem szerokim łukiem. Po prostu wyeksploatowany pomysł,

Nie zgodzę się z tym, że na etapie Dooma ten pomysł był już wyeksploatowany.
[#16] Re: Quake II dla AROS-a

@Skotos, post #14

Fenomenalnie czyta sie takie wypowiedzi.
Gosc przyznaje sie , ze nie ma o czyms pojecia , a wali opinia jakby byl profesjonalnym branzowym krytykiem :)
[#17] Re: Quake II dla AROS-a

@michalmarek77, post #16

przecie se jaja robi
[#18] Re: Quake II dla AROS-a

@azazel44, post #17

Szczęśliwie są rozumiejący

Dziwne jednak, że niektórych tak zabolało określenie "wyeksploatowany" - to słowo klucz w branży gier czy skrót dla zawodowych krytyków?.
[#19] Re: Quake II dla AROS-a

@Skotos, post #18

Dziwne jednak, że niektórych tak zabolało określenie "wyeksploatowany"

Nie niektórych, tylko mnie. I nie zabolało, tylko się najzwyczajniej nie zgadzam z Twoją opinią.
[#20] Re: Quake II dla AROS-a

@GumBoy, post #19

W tym cały monty python - Doom to wzór, nie był pierwszy ale twórczo rozwinął pomysł a mnie mimo tego (technicznej nowinki) zwyczajnie FPP nie wciągnęły.

Masz inny pogląd i fajnie, szanuję to, daj mi proszę trochę się ponabijać z michalamarka jako głosiciela "jedynie słusznej ideologii gier, co grał we wszystko i wie jak trzeba to oceniać".
[#21] Re: Quake II dla AROS-a

@Skotos, post #20

Q2 ma dobry single-player i przestrzenne mapy. Doom 3 jakoś cierpi na ciasne pomieszczenia i moim zdaniem kompletnie nie dorównuje poprzednim grom ID software.
[#22] Re: Quake II dla AROS-a

@Robert-Minimat-Szacki, post #21

Najlepsze gry fpp to są Amigowe. Mają klimat i są o wiele grywalniejsze.
Quake 3 to porażka całkowitaOK
[#23] Re: Quake II dla AROS-a

@parallax, post #22

Fakt, Gloom, Breathless, Alien Breed 3D, czy Genetic Species mają to coś w sobie, że przyciągają. Pewnie dlatego, że są to gry autorskie, a nie konwersje. Szkoda, że dziś autorzy tych gier nie mają już czasu na stworzenie kontynuacji.
[#24] Re: Quake II dla AROS-a

@Robert-Minimat-Szacki, post #21

Doom 3 jakoś cierpi na ciasne pomieszczenia

Takie było założenie tej gry akurat.
[#25] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#26] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#27] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#28] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#29] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#30] [post oznaczony jako OT] wyświetl
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem