Komentowana treść: Heart of Darkness
[#1] Re: Heart of Darkness
przetestowane na wompierzu - bangla. OK Mimo że w ripie brakuje większości plików, które w readme są określone jako wymagane.

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2020 07:12:16 przez snajper
[#2] Re: Heart of Darkness
Świetna graOK - gram z dzieciakami w wersji WOS ok, racja
[#3] Re: Heart of Darkness

@BULI, post #2

Ta gra pierwotnie miała być też na Amigę CD32 i do 1995 była rozwijana, musiała działać na 020 z 2MB CHIP, szkoda że nie są dostępne te źródła, może by coś pomogły w optymalizacji tej wersji i dałoby się zagrać na słabszej konfiguracji niż 060@100MHz
[#4] Re: Heart of Darkness
[#5] Re: Heart of Darkness

@UJP, post #3

Szkoda wielka w takim razie, podobnie jak z Nova Storm.
[#6] Re: Heart of Darkness

@UJP, post #3

Tak działa na 040 25Mhz

więc myślę, że gra będzie grywalna na 060 50MHz a może i na szybkiej 040?

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2020 13:29:16 przez Artur Jarosik
[#7] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #6

Ta, 1kl/s Ile może być na 060? 5-6?
[#8] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #6

Hmmmmm jeśli na 50mhz 040 będzie dwa razy szybciej to nie ma szans mówić o grywalności. Jeśli na 060/50mhz będzie 4x szybciej to może. Ale wątpię :(
Dziś obczaje na V2 bo poprzednie exe mi nie działały widziałem max loading screen :(
[#9] Re: Heart of Darkness

@juen, post #8

Ja śmigam na V2 500.
[#10] Re: Heart of Darkness

@juen, post #8

wompierz to łyka bez popitki ok, racja
[#11] Re: Heart of Darkness

@snajper, post #10

Jak na nowoczesne Atari to nieźle to robi ;D
[#12] Re: Heart of Darkness

@juen, post #8

Spróbuj tę http://netsurf.baderman.net/hode_22Nov.zip
[#13] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #12

Na EAB cos pisza o centrowaniu obrazu. Meynaf uzywa do tego ktorejs z systemowych procedur, ktora jest w ROM-ie 3.0+. Nie da sie jej uzyc do wycentrowania tej gry? Bo dla systemowych rzeczy na ECS czy AGA, dziala dobrze.
[#14] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #6

Szkoda, bo to pokaz sjadów.
[#15] Re: Heart of Darkness

@KM_Ender, post #14

To tylko świadczy o tym że czas na szybsze maszyny.
Gola A500 z 1 mb może już odejść. Baza gier na Golce już dawno się zapełniła.
Czas się obudzić i przyjąć do wiadomości że podstawowe minimum na dziś to 060 50 Mhz z 64 MB.
Do tego jakikolwiek system RTG.
A nie tylko bajanie że Vampire jest nie Amigowy i inne bzdury.
To cena postępu.
[#16] Re: Heart of Darkness

@WojtekX, post #15

To chyba łatwiej na PPC przejść
[#17] Re: Heart of Darkness

@WojtekX, post #15

To tylko świadczy o tym że czas na szybsze maszyny.
Gola A500 z 1 mb może już odejść. Baza gier na Golce już dawno się zapełniła.
Czas się obudzić i przyjąć do wiadomości że podstawowe minimum na dziś to 060 50 Mhz z 64 MB.
Do tego jakikolwiek system RTG.


To są ciekawe wnioski, do których ja i pewnie większość osób, które nie miały przerwy od amigowania, bądź trwało przy "Przyjaciółce" bardzo długo, doszliśmy już w okolicach 1998 roku. Może historia znów zatoczy koło i za jakieś 5 lat zamiast prostych platformówek, doczekamy się gier typu Payback czy Foundation.
[#18] Re: Heart of Darkness

@MUFA-amigaone-pl, post #17

Ostatnio zassałem tonę softu na Mac 68k/PPC/intel.
Wszystko do około 2007 roku. Ilość świetnych gier, programów do dźwięku, grafiki itp.
Miażdży to cały dorobek Amigi. Bo są to programy na już pożądane konfigurację.
Szkoda że Amidze zostają ochłapy. Ja nie mam zdolności do portowania czy programowania, ale gdym miał to bym coś próbował działać w temacie.
A tak cieszę się tym co mam i nie wybrzydzam innymi sprzętami, nawet Intelem.

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2020 18:42:01 przez WojtekX
[#19] Re: Heart of Darkness
Swietna gra ale wymagania niedorzeczne. To na A1200/CD32 z HDD CD powinno smigac.
[#20] Re: Heart of Darkness

@WojtekX, post #15

Czas się obudzić i przyjąć do wiadomości że podstawowe minimum na dziś to 060 50 Mhz z 64 MB.
Prroponuję jako podstawowe minimum WinUAE + i5 abo Ryzen 3. Będzie dużo szybciej i dużo taniej.
[#21] Re: Heart of Darkness

@Krashan, post #20

Paczka z grą bez filmów dla leni

Ostatnia aktualizacja: 27.11.2020 19:15:53 przez Artur Jarosik
[#22] Re: Heart of Darkness

@Krashan, post #20

Chcesz czy nie chcesz i tak to nastąpi . Za 10 lat będzie więcej softu które uciągnie tylko Vampir , Winuae i rasberry pi
[#23] Re: Heart of Darkness

@Axi0maT, post #19

"Swietna gra ale wymagania niedorzeczne. To na A1200/CD32 z HDD CD powinno smigac."
Mógłbym tutaj wstawić mema z nosaczem i tym tekstem ;) Bez urazy :).

Mam takie pytanie do szanownej społeczności AMIgowej jeżeli można - ile mógłbyś zapłacić za amigową grę na poziomie tj. ze wszystkimi bajerami typu ładna muzyczka, grafika, Copper, Blitter i wymaganiach rzędu OCS 1MB + twardziel (koniecznie!)? Ile za kopię cyfrową, a ile za boxa? Co ten box powinien mieć w sobie? I na jaką sprzedaż mógłby liczyć ewentualny twórca takiej gry?
[#24] Re: Heart of Darkness

@djpiotrs, post #22

"Za 10 lat będzie więcej softu które uciągnie tylko Vampir , Winuae i rasberry pi"

Haha
Piotrs masz niezle poczucie humoru, chyba, ze mowimy o kolejnych krapach w bakbonie, ktore juz na starcie wymagaja 68030 i 4MB ramu wiec odpalajac taki syf na Vampirze faktycznie bedzie szybko...


A ja sie pytam, Kto ten nowy "soft" bedzie pisal na Vampira za te 10 lat??
[#25] Re: Heart of Darkness

@selur, post #24

Selurku , jak nie my to kto....?
[#26] Re: Heart of Darkness

@BULI, post #2

A skąd wziąłeś? Ja znalazłem w sieci tylko jakąś wersję "beta5".
[#27] Re: Heart of Darkness

@freak_outXP, post #23

Nie wciskaj mi tu kitu z nosaczami, po prostu to jest szybki port bez optymalizacji a nie konwersja. Jesli dla ciebie wymagania sa ok to luzik... ale ta gra bez problemu dziala na PSXie a na CD32 tez byla robiona wersja ktora nie zostala ukonczona. Tu nie chodzi o to na jakie Amigi obecnie pownno robic sie gry i ile za nie placic, bo Heart of Darkness ja gra sprzed cwierc wieku, z czasow Amigi i jest to zwykly platformer 2D tyle ze ma spora ilosc animacji. Ta gra serio nie wymaga nie wiadomo jakiej mocy.
[#28] Re: Heart of Darkness

@Axi0maT, post #27

No standardowa wersja sprzed lat wymagała jako minimum 486DX 66MHz, czyli powiedzmy czegoś więcej niż amigowego 040. Tylko my w tym przypadku mówimy o opensourcowym silniku HODE, jak sądzę. Nawet nie wiem jakie to ma wymagania, ale na pewno większe. Dziś każda popierdółka, którą się robi wymaga zazwyczaj 2GHz i nikt się tym nie przejmuje, ani nikt się o to nie burzy, bo każdy takim konfigiem dysponuje. Tak że naprawdę nie oczekujcie że coś co w normalnym świecie robione jest pod kątem gigaherców, będzie sobie śmigało na gołej CD32. 25 lat temu, po wielkich optymalizacjach oryginalnej gry, może od biedy tak, ale mamy rok 2020 i Artur portuje silniki z roku 2020, fakt moim zdaniem całkowicie niepotrzebnie męczy tym klasyka i mało kto z tego potem korzysta. No ale to hobby, skoro sprawia mu to przyjemność, to ok i tyle. Po prostu trzeba mieć świadomość że dzisiejsze porty SDLowskie są poza zasięgiem Amigi klasycznej i nie będzie to grywalne. Moim zdaniem nawet pod WarpOSem mogłoby to nie być grywalne (choć mogę się mylić, bo Blizzarda PPC ostatnio używałem prawie 17 lat temu).
[#29] Re: Heart of Darkness
O i jest wersja dla MorphOS:) Fajnie że nie trzeba się zastanawiać, że zacytuję tu sąsiada sprzed wielu lat, "czy wejdzie mi to?" ;)
[#30] Re: Heart of Darkness

@Artur Jarosik, post #6

Uruchomiłem na
A3000D Commodore A3660/50



Na Warp 1260 na razie się nie uruchamia. (jutro jeszcze będę próbował).
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem