@Axi0maT,
post #27
No standardowa wersja sprzed lat wymagała jako minimum 486DX 66MHz, czyli powiedzmy czegoś więcej niż amigowego 040. Tylko my w tym przypadku mówimy o opensourcowym silniku HODE, jak sądzę. Nawet nie wiem jakie to ma wymagania, ale na pewno większe. Dziś każda popierdółka, którą się robi wymaga zazwyczaj 2GHz i nikt się tym nie przejmuje, ani nikt się o to nie burzy, bo każdy takim konfigiem dysponuje. Tak że naprawdę nie oczekujcie że coś co w normalnym świecie robione jest pod kątem gigaherców, będzie sobie śmigało na gołej CD32. 25 lat temu, po wielkich optymalizacjach oryginalnej gry, może od biedy tak, ale mamy rok 2020 i Artur portuje silniki z roku 2020, fakt moim zdaniem całkowicie niepotrzebnie męczy tym klasyka i mało kto z tego potem korzysta. No ale to hobby, skoro sprawia mu to przyjemność, to ok i tyle. Po prostu trzeba mieć świadomość że dzisiejsze porty SDLowskie są poza zasięgiem Amigi klasycznej i nie będzie to grywalne. Moim zdaniem nawet pod WarpOSem mogłoby to nie być grywalne (choć mogę się mylić, bo Blizzarda PPC ostatnio używałem prawie 17 lat temu).