Komentowana treść: Snes9x 1.62.3r1
[#1] Re: Snes9x 1.62.3r1
To pewnie będzie też pozycja, którą dodam jeszcze do plebiscytu na program roku. Na uwagę zasługuje też fakt że dodano obsługę ekstra chipu SuperFX, więc można sobie pograć np. w SNESowego Dooma, choć i tak wersja na N64 najlepsza.
1
[#2] Re: Snes9x 1.62.3r1

@MUFA-amigaone-pl, post #1

snesowy doom to chyba najgorszy doom z oryginalnych
[#3] Re: Snes9x 1.62.3r1

@michal_zukowski, post #2

Pani Stasia z lokalnego sklepu GS, mówi że najgorsza jest wersja na 3D0.
1
[#4] Re: Snes9x 1.62.3r1
Najlepszy Snes coraz lepszy.
1
[#5] Re: Snes9x 1.62.3r1

@waldiamiga, post #3

Ma na pewno bardzo dobrą muzykę
[#6] Re: Snes9x 1.62.3r1

@michal_zukowski, post #2

SNESowy doom nie jest "oryginalny" - tak, id go markuje, ale to nawet nie jest port. To napisany od podstaw silnik łykający doomowe assety ;) Innymi słowy to jest takie fheroes2 dla heroes 2, vcmi dla heroes 3, gemrb dla infinity engine czy openra do c&c. Tylko sprzedane jako oryginalne :) Swoją drogą doom wyszedł też na 32X i był dość kiepski, ale ostatnimi laty paru developerów się zaangażowało w projekt Doom 32X: Resurrection i zdecydowanie poprawili sporo. Co tylko pokazuje, że rozszerzenie dla Segi nie było całkiem badziewne tylko mało komu się chciało na 2 proce pisać w tamtych czasach. Nie powinno to dziwić, bo gry wykorzystujące wiele rdzeni na PC to domena dopiero ostatniej dekady (a w szczególności wejścia DX12 albo Vulkan) , wcześniej było z tym dość... różnie. Co prawda w PS2 też już rzeczywiście użytkowano wiele rdzeni, a w PS3 to już w ogóle... ale, to akurat tylko dzięki wysiłkom Sony i nie od razu... bo możliwości developerów w tym zakresie rodziły się w bólach ;)
[#7] Re: Snes9x 1.62.3r1

@abcdef, post #6

Co ciekawe ten Doom na SNESa to był tworzony przez Amigowca, czy wręcz na Amidze, już dokładnie nie pamiętam ok, racja
[#8] Re: Snes9x 1.62.3r1

@BULI, post #7

Bardzo dobrze:
According to an interview, due to lack of development systems for the Super FX, Linden wrote a set of tools consisting of an assembler, linker, debugger, dubbed the ACCESS, on his own Amiga before beginning development of the port proper. For the hardware kit, he utilized a hacked Star Fox cartridge and a pair of modified Super NES controllers plugged into the console and connected to the Amiga's parallel port. A serial protocol was used to further link the two devices.

Linden jest odpowiedzialny też za amigowy port Dragon's lair. Jeśli chodzi o samo id software:
According to John Romero, the Super Nintendo port of Doom was developed secretly by Sculptured Software and then brought to id fully complete in order to request permission for it to be published. Romero states that id's response was, "Oh hell yeah!" The involvement of Williams in its publishing would later lead to that company also handling ports to the PlayStation and Nintendo 64.
1
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem