[#1] Gry z OS3.x pod MOS 2
Po instalacji MOS 2 zauważyłem, że niektóre aplikacje, a dokładniej gry, z OS3.x przestały działać. Chodzi o gry "hi-end" z grafiką 3D (WipeOut 2097, Shogo, itp). Czy ktoś ma podobny problem? I co w tej sprawie można zrobić? Dodam że gry bez problemu działały na MOS 1.4.x.

Edit: Dodatkowo niektóre gry z MOS 1.x także robią jaja. Np Neverputt/Neverball lubi się zwiesić w najmniej oczekiwanym miejscu (czytaj: w samym środku gry m-player z kumplami). Wiąże się to nie tylko z wielką niewygodą (ile razy można zaczynać grę od nowa), ale też ze wstydem ("buuu... na windzie tak się gry nie zwieszają!").



Ostatnia modyfikacja: 17.08.2008 13:22:31
[#2] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Solo Kazuki, post #1

Wipeout działa z MOSem2.0 na pewno- sprawdzałem pod Efiką (tyle, że bez dzwięku)
[#3] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@wali7, post #2

Działa u ciebie. U mnie jest tylko czarny screen z pojawiającymi się śmieciami.

Próbowałem dojść co jest nie tak. Snoopium daje mi taki log podczas próby uruchomienia WO2097

[1] [IconX] [ToolType] [WINDOW] [] [Fail]
[2] [IconX] [ToolType] [STACK] [] [Fail]
[3] [IconX] [ToolType] [USERSHELL] [] [Fail]
[4] [IconX] [ToolType] [WAIT] [] [Fail]
[5] [IconX] [ToolType] [DELAY] [] [Fail]
[6] [Background CLI] [Open] [shellppc.prefs] [Read] [Fail]
[7] [ramlib] [Open] [MOSSYS:LIBS/powerpc.library.elf] [Read] [Fail]
[8] [ramlib] [Open] [MOSSYS:LIBS/powerpc.library.elf] [Read] [Fail]
[9] [ramlib] [Load] [MOSSYS:LIBS/powerpc.library.elf] [] [Fail]
[10] [ramlib] [Open] [MOSSYS:LIBS/Warp3DPPC.library.elf] [Read] [Fail]
[11] [ramlib] [Open] [MOSSYS:LIBS/Warp3DPPC.library.elf] [Read] [Fail]
[12] [ramlib] [Load] [MOSSYS:LIBS/Warp3DPPC.library.elf] [] [Fail]
[13] [ramlib] [Open] [MOSSYS:LIBS/Warp3DPPC.library] [Read] [Fail]
[14] [ramlib] [Open] [MOSSYS:LIBS/Warp3DPPC.library] [Read] [Fail]
[15] [ramlib] [Load] [MOSSYS:LIBS/Warp3DPPC.library] [] [Fail]
[16] [ramlib] [Open] [LIBS:Warp3DPPC.library.elf] [Read] [Fail]
[17] [ramlib] [Open] [LIBS:Warp3DPPC.library.elf] [Read] [Fail]
[18] [ramlib] [Load] [LIBS:Warp3DPPC.library.elf] [] [Fail]
[19] [ramlib] [Open] [Warp3DPPC.library.elf] [Read] [Fail]
[20] [ramlib] [Open] [Warp3DPPC.library.elf] [Read] [Fail]
[21] [ramlib] [Load] [Warp3DPPC.library.elf] [] [Fail]
[22] [ramlib] [Open] [MOSSYS:LIBS/rave3d.library.elf] [Read] [Fail]
[23] [ramlib] [Open] [MOSSYS:LIBS/rave3d.library.elf] [Read] [Fail]
[24] [ramlib] [Load] [MOSSYS:LIBS/rave3d.library.elf] [] [Fail]
[25] [WipeoutLoader] [Open] [GOA3D_MAXBITMAPS] [Read] [Fail]
[26] [WipeoutLoader] [Open] [GOA3D_DEBUG] [Read] [Fail]
[27] [WipeoutLoader] [Open] [GOA3D_NODITHER] [Read] [Fail]
[28] [WipeoutLoader] [Open] [GOA3D_ENABLERADEON] [Read] [Fail]
[29] [WipeoutLoader] [Open] [GOA3D_SHOWMETHETRUTH] [Read] [Fail]


Dodam że w/w biblioteki mam i mam je w LIBS: lub MOSSYS:LIBS/

[#4] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Solo Kazuki, post #3

sam nie wiem co może być nie tak, z rzeczy które się nasuwają:
- masz zrobiony assign wo2097: ?
- odpalasz wipeoutloader?
- masz zainstalowaną emulację WarpUP? (w MOSie 2.0 trzeba instalować osobno... może masz stare pliki z 1.4.5 i stąd nie zainstalowałeś bibliotek Warpa i jedzie na starych?)
[#5] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@wali7, post #4

Skoro działało pod MOS1.x, to przypisanie musi być, czyż nie.

Tak, odpalam loader.

Tak, zainstalowałem Goa3D z pakietu instalacyjnego z MOS2.

[#6] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Solo Kazuki, post #5

no to już nie mam żadnych sugestii - pod Pegiem pod MOSem 2.0 sprawdziłem i też działa (z dzwiękiem)
[#7] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Solo Kazuki, post #3

Działa u ciebie. U mnie jest tylko czarny screen z pojawiającymi się śmieciami.

Początkowe screeny faktycznie są pokaszanione na fullscreenie (na oknie jest ok). Ale wystarczy je przejść waląc po Enterze i potem menu i sama gra działa bez zarzutu. W 1600x1200 działa idealnie płynnie. Oczywiście przy tej wielkości tekstur taka rozdzielczość ekranu zupełnie nie ma sensu. :)

[#8] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@MDW, post #7

Hmmm... rzeczywiście działa. Widząc kaszanę założyłem że gra "zwisła" z kaszaną.

Pytanie tylko dlaczego na ekranie jest kaszana?

Edit: Dobra... inna sprawa. Shogo przestało rozpoznawać kartę (?), i gra wywala błąd przy próbie uruchomienia. Wie ktoś co zrobić żeby dźwięk działał? Dodam że oczywiście pod MOS 1.4.x dźwięk był bez problemu.



Ostatnia modyfikacja: 18.08.2008 20:09:16
[#9] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Solo Kazuki, post #8

U mnie WipeOut pokazywał "kaszanę" przy starcie tylko pod MOS1.4.x, pod 2.0 mam tylko czarny ekran - po naciśnięciu entera (chyba :) ) wchodzi do ekranu startowego
[#10] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Solo Kazuki, post #8

U mnie jest tak: WipeOut działa częściowo - kaszany nie ma, jest czarny ekran ale po przejściu pierwszego etapu i po kilku sekundach drugiego jest zwis całego systemu. A co do Shogo to dźwięk u mnie jest i był na 1.45 ale za to nie mam możliwości w czasie gry przełączenia na inną broń więc się pograć nie da.
[#11] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Arbuz, post #10

Arbuz napisał(a):

> U mnie jest tak: WipeOut działa częściowo - kaszany nie ma,
> jest czarny ekran ale po przejściu pierwszego etapu i po kilku
> sekundach drugiego jest zwis całego systemu.

Brak WipeoutLoadera?
[#12] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Jacek Piszczek, post #11

Własnie, że używam ale nic to nie daje.
[#13] Re: Gry z OS3.x pod MOS 2

@Solo Kazuki, post #1

Odgrzewaja, wie ktos co zrobic zeby dzwiek dzialal w shogo pod nowym mosem?

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem