[#1] Amithlon, odświeżanie i 3D
Na początek, wiem, że sprawa odświeżania obrazu w Amithlonie była poruszana tutaj:

http://www.ppa.pl/forum_ppa/read.php?f=9&i=2385&t=2385

Zatem próbowałem zmusić Picasso96Mode, niby coś się ustawiało, choć w ogóle nie mogłem podawać swoich wartości odświeżania (pola były poblokowane). Mam jednak dziwne wrażenie, że to trzeba inaczej, w inny sposób, nie przez Picasso96Mode.
Amithlon uruchamia się w 32bitach w 1152x864@60Hz, jest kolorowo, ale wszystkie dostępne rozdzielczości, tak jak owa dają mi tylko 60Hz, poza 640x480, gdzie mam 67Hz :]
Próbowałem wymieniać driver powerfb z update'ów, ale bez rezultatów.

Karta graficzna to: Sapphire Radeon 9800 Pro (AGP)

Parametry monitora: HorizSync 30-85
VertRefresh 50-160

Druga kwestia, to 3D pod Amithlonem. Powiem tak, nigdy nie miałem prawdziwej Amigi z kartą graficzną, więc trochę jestem zielony, ale pod WinUAE, zainstalowałem Warp3D, odpowiednie inne biblioteki, potem dałem Quartexa i wychodzi, że wsparcie 3D jest, bo BlitzGLQuake_68k, dema StormMesy chodzą. Ten sam konfig WB z WinUAE, podpiety pod Amithlona, chodzi tak samo, Warp3D jest i reszta (pomijam Quartex, bo on jest o ile pamiętam pod WinUAE...), ale gra nie działa, jak również StormMesa. Znaczy to, że 3D nie będzie na tym R9800Pro, czy trzeba coś jeszcze dołożyć?

Kernel oczywiście nowy.

Ostatnia modyfikacja: 22.09.07 00:07

Ostatnia modyfikacja: 22.09.07 00:11
[#2] Re: Amithlon, odświeżanie i 3D

@Dave, post #1

Aby oblokowac pola nalezy wybrac z gornego menu opcje "polacz z... powerfb" czy jakos tak. W menu jest to po samej prawej stronie, wtedy mozna zaczac sie bawic w dostosowanie ekranu, ale niestety nawet po zapisaniu w screenmode dalej wybierasz tryby ktore maja po 60Hz. W sumie to tez sie ostatnio nad tym glowie. Nawet nidawno zakladalem watek:

http://www.ppa.pl/forum_ppa/read.php?f=1&i=46350&t=46350

Co do 3d to sie nie bawilem...

Ostatnia modyfikacja: 22.09.07 11:37
[#3] Re: Amithlon, odświeżanie i 3D