[#1] Opinie...
Po krótce.
Chciałbym sobie kupić jakiegoś dobrego/niedrogiego tableta graficznego.
Nie mam doświadczenia z nimi więc proszę osoby które miały kontakt z tabletami o wyrażenie swoich opinii. Dodam: nie interesuje mnie cena pow.500 zł ;)
Słyszałem że da best są wacom - tyle że troszku drogawe. No i na początek jaki obszar A6 czy A5?

Jakby ktoś coś tam ten tego do zapraszam :)

Zapomniałem dodać: ma się dobrze spisywać po winXP... niestety..

PS.Do wszystkich ubóstwiających odp. w stylu - google.pl - lepiej dajcie se pokój i nie zaśmiecajcie posta.

Ostatnia modyfikacja: 19.06.06 13:22
[#2] Re: Opinie...

@TJindy, post #1

Nie znam się na tabletach, ale dobre raczej wyklucza tanie.
Obszar A6 czy A5? Chyba sam powinieneś ocenić swoje wymagania i miejsce na biurku. Podejrzewam że tablety które mają większy rozmiar są droższe.

Ostatnia modyfikacja: 19.06.06 14:55
[#3] Re: Opinie...

@Prince, post #2

Owszem. Masz rację - ale jeszcze za tym idzie jakość wykonania i precyzja ruchu. Spotyka się tablety ( np. Wacom) które przy rozmiarze A6 mają różnicę ceny ponad 100%...
Wiesz, opieram sie na opiniach użytkowników z sieci ale mało mi. Potrzebuję opinii człeka normalnego ( amigowca :) ) i żebym mógł jeszcze zadać pytania - bo chciałbym dopasować się do swoich preferencji .. jak na razie wchodze w grę dwie firmy Wacom i Trust.. Pentagramy "podobno" są cieniackie..
Ale trusta coraz rzadziej można spotkać. Za to Wacom .. no no - ceny powalają :D
[#4] Re: Opinie...

@TJindy, post #3

Zauważ, że posty z HydeParku nie pojawiają się na lewym panelu na stronie głównej. Obawiam się że ten temat jest mało rzucający się w oczy. Do działu "Amiga" nie da się tego przenieść, a dział "Hardware" nie istnieje.
Może byś musiał zrobić więcej szumu medialnego? Tam splunąć, tam tupnąć, nazwać rzeczy po imieniu... Zbierze ekipia krzykaczy i też zaczną pluć, wtedy przeczekać moment około 15-20 postów i zadać w tłumie pytanie: Jaki tablet graficzny możecie mi polecić?
;)