[#1]
Potencjalna ewolucja Amigi ?
Ostatnio na PPA gdzie nie spojrzeć, każdy inaczej interpretuje "prawdziwą Amigę"....
Dużo pisze się o tym , w którym kierunku ewoluowała by uwielbiana maszyna gdyby C= nie zbankrutował.
Commodore nie miał pojęcia o Amidze, poza Thomasem Rattinganem, dzięki któremu Amiga trafiła do (nielicznych) mas.
Patrząc na rozwój Hardware, to progres , pomiędzy A1000 a A4000 na przestrzeni 9 lat był bardzo mały!
Wystarczy porównać sobie jak w tych latach rozwijały się (w swoich grupach) PC oraz Maki.
To trochę jakby po śmierci architekta niedokończonej barcelońskiej sagrady famili nadzór nad kontynuacją prac miałby sprawować byle dureń po zarządzaniu na studiach wieczorowych...........
W 1994 roku R.J.Mical wraz z Davidem Needle /oryginalny TEAM AMIGA/ wspólnie zaprojektowali 3DO interactive multiplayer, przepotężną jak na ówczesne czasy konsolę. Konsolę dla konsorcjum ,który miał sprzedawać licencję na hardware innym/wielu producentom (czy tylko ja tu widze analogie Amiga Inc-Atari Inc). W tworzeniu brał udział także Larry Kaplan
Założycielem firmy był Trip Hawkins - jeden z największych fanów AMIGI, twórca Electronic Arts .
Hardware, który stworzyli, jego działanie to ewidentna ewolucja projektu Lorraine.
Kto wie, co by było gdyby Playstation się nie pokazało. Need for Speed oraz Wing Commander na 3DO były fenomenalne - w 94 na poziomie nieosiągalnym na żadnym PC, nie wspominając o nawet najbardziej rozbudowanej Amidze.
Oczywiście piszę to tylko po to by pokazać, że Amiga to była konsola i nią powinna zostać :)
Ostatnia modyfikacja: 21.05.2011 17:39:09