[#1] Co właściwie kupiłem?
Witam serdecznie,

Kupiłem niedawno w Krakowie na bazarze 3 gry na Amigę z serii Amiga Games firmy Techland Soft, wydane w 1993 roku, są to 3. Dogs of War, 25. Kick off 2 i 43. Splitter. Co to jest za kolekcja? Czy to TEN techland? Koleś powiedział, że ma mnóstwo "tego fajansu", ale nikt nie kupuje i może przywieźć za tydzień, ale podziękowałem, bo jestem z Gdańska. I tak się zastanawiam, czy trafiłem coś fajnego/trudnego do zdobycia, czy to tylko zwykły szajs? Nie znam się kompletnie na wartości kolekcjonerskiej gier, bo siedzę w kasetach vhs, dlatego byłbym wdzięczny za pomoc, w określeniu co to w ogóle jest i czy ma obecnie jakąkolwiek wartość (nie żebym chciał zbijać kokosy, ale chciałbym wiedzieć, czy przenosić się do Krakowa, czy nie :) - bo gier na Amigę nie widziałem na bazarze dobrych 15 lat. Pozdrawiam.
[#2] Re: Co właściwie kupiłem?

@Bamba, post #1

Wrzuć zdjęcie tego co nabyłeś to będzie łatwiej coś więcej powiedzieć. Co do cen to patrz tutaj:
1.Dogs of War
2.Kick off 2
3. Tego trzeciego nie widzę w bazie.

Nie ma tam cen ale jest napisane czy gierka jest "kozakiem" czy "zwykłym maślakiem":D.
Mnie zastanawiają te cyferki przed nazwami 3. 25. i 43. Może to piraty?

Ostatnia aktualizacja: 08.11.2011 12:54:17 przez Tomski
[#3] Re: Co właściwie kupiłem?

@Bamba, post #1

A na ktorym bazarze? Na balickiej (gielda komputerowa) czy niedaleko dworca kolejowego (grzegorzecka) ?
[#4] Re: Co właściwie kupiłem?

@Tomski, post #2

[#5] Re: Co właściwie kupiłem?

@Bamba, post #4

szkoda ze to nie sa wersje BOX tylko strasznie okrojone wersje na rynek PL
[#6] Re: Co właściwie kupiłem?

@HOŁDYS, post #5

Ale okrojone z czego? I przez kogo? Bo nadal nie wiem, co kupiłem.
[#7] Re: Co właściwie kupiłem?

@Bamba, post #6

Ale okrojone z czego?

z wszystkiego z czego mozna okroic gre tak, by jeszcze nadawala sie do upchniecia klientowi

I przez kogo?

przez firme Techland oczywiscie OK

Bo nadal nie wiem, co kupiłem.