Komentowana treść: Santa's Monster Shootout
[#1] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#2] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#3] Re: Santa's Monster Shootout

@Wojox, post #1

A Santas Monster Crap nie wystarczy?
[#4] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#5] Re: Santa's Monster Shootout
Fantastyczna grafika 2D, ale poziom trudnosci zdecydownie powinien zostac inaczej wywazony. Gra na pierwszych levelach jest zbyt latwa i nawet bossowie nie stanowia szczegolnego wyzwania. Tak wiec przez pierwsze 20 minut, przecietnie uzdolniony gracz bardziej zwiedza poziomy niz walczy o zycie.
[#6] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#7] [post oznaczony jako OT] wyświetl
[#8] Re: Santa's Monster Shootout

@Mufa, post #5

Grafika jako żywo wspomina mi znakomitą grę Worms Armageddon, te pastelowe kolory i styl wypełnień. Jednakże potwory są iście groteskowe, a nie przerażające, być może dlatego że gra jest przeznaczona dla młodszych graczy (niski poziom trudności optuje również za tym).

Co do scenariusza, to wspomina mi on jedną z gier w pierwszym świątecznym konkursie Cammy. W sumie nic wymyślnego, dosyć swobodne nawiązanie do symboli świątecznych (Święty Mikołaj) jest pretekstem do stworzenia strzelanki. Scenarzyści mogli się ciut bardziej przyłożyć. Mimo wszystko życzę Ci Mufa więcej gier, które podpadną pod Twój gust, żebyś miał duży pożytek ze swojej Amigi X1000.

Na koniec napiszę, że chciałbym, by podobne gry pracowały na Amidze Classic, przykładem tego, że można stworzyć naprawdę super-kolorową grę jest właśnie Worms: The Directors Cut dla Amigi AGA. Grafika miodzio.
[#9] Re: Santa's Monster Shootout
Bardzo dobra klimatyczna (z jajem) grafika OK
[#10] Re: Santa's Monster Shootout
Mnie się grafika podoba.
[#11] Re: Santa's Monster Shootout

@Ender, post #10

Grafika nie jest zla, ale calosc jakos nie trzyma sie "kupy".
Mikolaj gigant , karabin maszynowy i jakies zombie... o co tu chodzi ;)
[#12] Re: Santa's Monster Shootout

@selur, post #11

Ja oceniłem wyłącznie wygląd grafiki. Zgodzę się z Tobą, że takie zestawienie trąci brakiem pomysłu na całość. Szkoda, bo grafika naprawdę potrafi przykuć uwagę, nie wiem jak z animacją, pozostaje mieć nadzieję, że jest na takim samym poziomie.

Ostatnia aktualizacja: 23.12.2012 21:05:53 przez Ender
[#13] Re: Santa's Monster Shootout
Wie ktoś w jakim programie została stworzona grafika w grze? Wygląda atrakcyjnie, interesuje mnie technika, zastosowane filtry, nie wiem co tam jest potrzebne, bo jestem laik. Chodzi o sposób wykonania, nie o pomysł. Nie będę pisał do autora z takimi pierdołami, może jakiś grafik z forum mnie oświeci.
[#14] Re: Santa's Monster Shootout

@Ender, post #12

https://www.youtube.com/watch?v=iUlXdv7xtF0 pomysł
[#15] Re: Santa's Monster Shootout

@parallax, post #14

Paralaks skrol wyglada swietnie, ale calosc jak na strzelanke malo dynamiczna, wyglada bardziej jak przygodowka.
[#16] Re: Santa's Monster Shootout

@Ender, post #13

Nie w tej grafice nic czego nie dałoby się stworzyć na każdym sensowniejszym programie graficznym (true color). Postacie wyglądają jakby były robione w czymś do grafiki wektorowej, np.: Inkscape, FreeHand, DrawStudio, Corel Draw, Adobe Illustrator i kilkadziesiąt innych.
To jest tak, że aplikacja jak ma pewne minimum możliwości, jest w miarę szybka, wygodna i stabilna to nie jest ograniczeniem. Niestety ograniczeniem są umiejętności danej osoby. Gdyby tak nie było to każdy bogacz, którego stać na wszystko byłby bardzo zdolnym człowiekiem. A to tak nie działa, talentu i doświadczenia się nie kupi. :) Fajnie by było, wziąłbym na to kredyt. :D :)
[#17] Re: Santa's Monster Shootout

@selur, post #15

No i grafika świetna OK Nie jest jakoś wybitnie dynamiczna, ale z pewnością potrafi przyciągnąć na dłużej pomysł Najlepiej wykonana gra na Amigę ostatnich miesięcy OK
[#18] Re: Santa's Monster Shootout

@parallax, post #17

"ale z pewnością potrafi przyciągnąć na dłużej"

No wlasnie nie jestem pewien, czy potrafi przyciagnac na dluzej. Takie lazenie w prawo i strzelanie do spacerujacych ludzikow nie jest bardzo wciagajace.
Przypomina mi troche te nowa produkcje ;)
[#19] Re: Santa's Monster Shootout

@selur, post #18

Miałem na myśli dłużej jak pięć minut pomysł Czyli dziesięć minut pomysł
[#20] Re: Santa's Monster Shootout

@parallax, post #19

Na moim klasyku z radkiem 9250 w okienku na wb 1920x1080 wyciąga 25fps,momentami trochę spada,ale da się grać.Na pełnym ekranie 640x480 32bit 35.


Ostatnia aktualizacja: 27.12.2012 14:09:28 przez Grisza
[#21] Re: Santa's Monster Shootout

@selur, post #18

Czepiasz sie :)
Gra ma fajny klimat, a i wykonanie jest swietne.
To chyba najladniejsza gra na neo-Amigi. Na dodatek na kiepskich wydajnosciowo sprzetach w FHD dziala w ramce. Czyli da sie!
Design tez zasluguje na "+" :) Dynamika oraz poziomen trudnosci moze i nie grzeszy ale czego wymagac od gry , ktora zostala pierwotnie stworzona na dotykowe telefony.
[#22] Re: Santa's Monster Shootout

@michalmarek77, post #21

Mogli go nauczyć podskakiwać i od czasu do czasu jakąś platformę dodać i na dotykowym spokojnie dało by się grać pomysł
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem