kategoria: A500
[#1] Indivision ECS - tryby graficzne
Zainstalowałem dzisiaj Indivision ECS w mojej A500. Wszystko wstało, obraz na monitorze jest, mogę przestawić na 50Hz, więc problemów ze scrollem nie powinienem mieć, ale na razie walczę z konfiguracją. System uruchamiam na kickstarcie 3.1 (z ACA500).

1. Workbench po uruchomieniu wygląda tak:

Nie da się kursorem wyjechać poza obramowanie okna. Co zrobić, żeby okno zajmowało cały ten ekran ? Rozdzielczość raportowana przez monitor to 720x576.

2. Po wgraniu HighGFX do Devs/Monitors jestem w stanie uzyskać (wybierając tryb w Prefs/ScreenMode) taki obraz:

Rozdzielczość jest większa (1024x384, mogę też uruchomić 1024x768), nie ma szarego, niedostępnego obszaru wokół okna, ale po restarcie wracam do trybu z punktu pierwszego. Co zrobić, żeby tryb ten był pamiętany ? Przypominam, że jestem totalnym laikiem jeśli chodzi o Amigę (ponad 20 lat temu, gdy miałem Amigę to zajmowałem się tylko przerzucaniem dyskietek z grami), więc dla większości jest to może oczywiste, ale prosiłbym o skierowanie mnie we właściwym kierunku.

3. Po uruchomieniu gry z dyskietki sytuacja jest podobna do pkt. 1 tylko obramowanie jest czarne, czyli w środku ekranu jest gra, a duża część monitora wokół nie jest wykorzystywana.

4. W jaki sposób mogę uzyskać inne rozdzielczości ? Np. 800x600.
[#2] Re: Indivision ECS - tryby graficzne

@g0trek, post #1

Punkt 2 już ogarnięty. Wystarczyło nacisnąć "Save", a ja się spodziewałem, że trzeba będzie dopisywać jakieś magiczne polecenia do plików startowych :).

Ostatnia aktualizacja: 05.03.2015 01:58:37 przez g0trek
[#3] Re: Indivision ECS - tryby graficzne

@g0trek, post #1

Co do pierwszego punktu.
Ustawieniami Overscan próbowałeś?
W katalogu "Prefs" znajdziesz "Overscan", przyciskami "Edit Text/Graphics Size..." dokonasz zmian.
[#4] Re: Indivision ECS - tryby graficzne

@Sounder, post #3

Dobry trop. Sprawdzę wieczorem.
[#5] Re: Indivision ECS - tryby graficzne

@Sounder, post #3