[#3]
Re: Demoscenowe podsumowanie 2015 roku
Wilekie, wielkie gratulacje i słowa uznania dla Ghostown!
Sushi Boyz był dla mnie w 2015 wzorem dem na OCS/ECS (oglądałem z 1000 razy). dokładnie o takie coś mi chodzi. nie rozumiem dema AGA/060, ale właśnie takie kreatywne retro-oldscholowe podejście. Demo tym bardziej mi się podoba że nie ma coder pr0n efektów, a bazuje na spójnym pomyśle, flow i bardzo dobrej grafice i designie.
Powiem więcej to także jeden z powodów dla których zacząłem zabawę z demosceną na A500 na dobre
Grafika Slayera na 2 miejscu to także słuszna decyzja!
Gratulacje.
Made jest dla mnie wzorem i szkoda że nie był wyżej.
Słowa uznania dla pozostałych lauratów (DKL, Pixelers

)
pozwolę sobie jeszcze na słowo osobistego komentarza ogólnego:
- scena c64 oczywiście śpi bo czeka na X'16 - myślę że będzie nieźle z produkcjami.
- gra na C+4 wg mnie powinna być wyżej, nie wiem jak i kto głosuje w tym rankingu, ale Majesty of Sprites to naprawdę duże osiągnięcie na tym sprzęcie i wizualnie i kodersko.
- dema na PC oglądam i podziwiam, ale nie rozumiem ich stopnia skomplikowania. Choś pododbają mi się wizualnie bardzo (trochę tak jak dema na AGA/060) to nie umiem powiedzieć gdzie jest kunszt codera (i zespołu) a gdzie szybkość GPU...
jeszcze raz gratulacje dla wymienionych!