[#1] Gdzie kupić kable przedłużające ?
Witam

Gdzie mozna kupic kable przedluzające do portów od amigi 1200 (najchetniej od portu video) ? Nie jestem elektrotechnikiem wiec niestety nie potrafie ich sam polutowac a moje poszukiwania w sieci spelzly na niczym...

Pozdrawiam

[#2] Re: Gdzie kupić kable przedłużające ?

@PrzemasIII, post #1

Cytat ze stronki "Wykonujemy dowolne typy kabli na zamówienie"
http://www.animart.pl/amiga/AMIGA-COMMODORE.htm

[#3] Re: Gdzie kupić kable przedłużające ?

@PrzemasIII, post #1

Serial, parallel, mysz i dżoja możesz załatwić kupując wtyczki Canon 25 i 9 pin w wersji do zaciskania na taśmie + wygrzebując gdzieś taśmę do HDD. Z zaciskaniem można poradzić sobie bez znajomości technik lutowniczych.

Wtyczki Canon 23 (AmigaRGB i port FDD) raczej da się dostać tylko w wersji do lutowania, ale i tu nie ma wielkiego problemu - lutuje się 1 do 1. W każdym serwisie elektronicznym albo GSM dadzą radę. Inna sprawa to to, że wszelkiego rodzaju przedłużacze portu RGB raczej nie poprawiają jakości obrazu z tego portu i mogą powodować zakłócenia pracy np. genlocka lub scandoublera.
[#4] Re: Gdzie kupić kable przedłużające ?

@Daclaw, post #3

Świetnie tylko gdzie je moge zdobyć ?

[#5] Re: Gdzie kupić kable przedłużające ?

@PrzemasIII, post #4

W Gdańsku wielkich problemów z tym nie ma.
Skąd jesteś?
[#6] Re: Gdzie kupić kable przedłużające ?

@Daclaw, post #5

Z Gdyni :)

[#7] Re: Gdzie kupić kable przedłużające ?

@elektro, post #6

To daleko do Animartu nie masz. ;)

Ale skoro wolisz kombinować samemu, to proszę:

Gdańsk:
Aprovi, ul. Hallera; Jacktronic, ul. Wita Stwosza 32A; Cezar, ul. Grunwaldzka 136; jest jeszcze sklep z częściami elektronicznymi na samym końcu ul. Heweliusza.