[#1] A1200 i problem z HDD
witam, wygrzebalem moja stara 1200 i zamierzam troszke rozwinac jej skrzydla, na poczatek dysk twardy - jednak poza WB nie posiadam innego oprogramowania na dyskietkach, ale majac WB i dysk Install pod winUAE stwierdzilem ze dysk przygotuje za pomoca strony http://valwit.net/uaehd.html

problem pojawia sie przy przycisku "Add Harddrive", emulator nie wykrywa dyskow twardych, uruchomienie z opcja -disable... rowniez nie daje rezultatu, zaznaczenie "add PC drives" rowniez nie dziala gdyz jak rozumiem wyswietlilo by mi wszystkie dyski z PC podlaczone do kompa.

Dodam ze dysk podpinam za pomoca kabla IDE to USB, a wersja winUAE to 1.4.1 (w razie gdyby mialo to jakis wplyw)

musze przyznac ze sie zgubilem i jestem "zielony" zupelnie, przeszukalem forum ale nic nie znalazlem wiec prosze o pomoc, pozdrawiam :)

[#2] Re: A1200 i problem z HDD

@Lucus, post #1

USB na bank niema nic do rzeczy, bo z ciekawości(czyt. nudów) przed chwilą skończyłem instalować system na penie USB ;)

[#3] Re: A1200 i problem z HDD

@Lucus, post #1

Mozna prosic wiecej danych typu jaki sprzet, system?

Ostatnia modyfikacja: 22.08.07 14:48
[#4] Re: A1200 i problem z HDD

@Lucus, post #1

W helpie pisze, że dysk musi być sformatowany w formacie Amigi, Amithlon lub pusty. Nie podepnie dysków windowsowych.
[#5] Re: A1200 i problem z HDD

@cholok, post #4

, spokojnie sformatowałem hdd w formacie fat32 ;)

[#6] Re: A1200 i problem z HDD

@cholok, post #4

Dysk przed uruchomieniem winUAE sformatowalem z poziomu windowsa, a mimo wszystko jest tak samo. Moj sprzet to laptop P4, 512 ram, HDD 80 itp itd, natomiast konfiguracje sprzetu w winUAE ustawiam zgodnie z rzeczywistoscia czyli A1200 AGA non-expanded.

[#7] Re: A1200 i problem z HDD

@Lucus, post #6

Oto co pisze:
Add Harddrive...