[#1] amiga A600
Witam proszę o pomoc jestem na tym forum nowy i zielony mam 600ke z dyskiem twardym 1,5GB poczytałem wszytko na forum ale mam problem przy instalacji OS21 wychodzi że dyskietka jest pełna czy robie coś nie tak ? dzięki za ewentualna pomoc robie ten komp dla siebie nie jestem chandlarzem proszę o pomoc
[#2] Re: amiga A600

@mobil15, post #1

Pomoc nr 1 : handel, handlować, handlarz. Przepisz każdy wyraz 10 razy.
[#3] Re: amiga A600

@mobil15, post #1

Napisz dokładniej o co chodzi z tą pełną dyskietką. Niedawno podawałem na forum linka do instalacji OS 3.1. Z OS2.1 jest analogicznie.

[#4] Re: amiga A600

@Kitech, post #3

Przepraszam za handlarza :P
Instaluje się i po pewny czasie wyskakuje , że Volume Install2.1 its FULL
Dysk jest po formacie amigowym nie wiem co z tym zrobić dlatego piszę
i proszę o pomoc :)
[#5] Re: amiga A600

@Kitech, post #3

Na dyskietkę INSTALL zapisywana jest konfiguracja dysków. Z czasem brakuje po prostu miejsca. Przy 3.1 też mi się czasami to potrafi przydarzyć. Trzeba coś z dyskietki usunąć.

[#6] Re: amiga A600

@mailman, post #5

to moge usunąć printers ?
[#7] Re: amiga A600

@mobil15, post #6

Jakiś jeden sterownik, który Ci nie jest potrzebny możesz usunąć śmiało. Miejsca na dysku naprawdę nie potrzebujesz wiele i wystarczy usunięcie pliku o maksymalnym rozmiarze kilku kilobajtów. Zalecam jednak skopiowanie usuwanego pliku w inne miejsce, aby mieć kopię. Nigdy nie wiadomo kiedy się przyda.

[#8] Re: amiga A600

@mailman, post #7

Okej Dziękuję
[#9] Re: amiga A600

@mobil15, post #8

mozesz skasowac z devs:monitors sterownik o nazwie a2024 czy jakos tak.on jest takim egzotycznym monitorem ze nigdy go nie ujzysz nawet.

Ostatnia modyfikacja: 28.11.07 22:15
[#10] Re: amiga A600

@AmiChris, post #9

Lecz jest mały problem usunołem już prawie wszystko a tu dalej miejsca mało
[#11] Re: amiga A600

@mobil15, post #10

A moze poprostu probujesz zainstalowac system na dyskietce? powiedz dokladnie krok po kroku co robisz.