Tak przy sobocie pytania o wszystko i nic. Na forum czytam, jak przejdziemy na x86, to rzucam amigowanie. PPC nowego, taniego nie ma, ale pobawmy się w gdybanie.
1. Czy PPC powinien mieć więcej niż jeden rdzeń?
2. Czy da się zaprogramować systemy RNG tak by jeden rdzeń był odpowiedzialny za system, drugi za przeglądarkę, trzeci za urządzenia, czwarty za aplikacje np. gry?
3. Czy jeden rdzeń w RNG powinien mieć 2 wątki, czy dostępne systemy tego nie ogarną?
4. Skoro NG obsługuje do 2 GB RAM to czy jest sens iść w 64 bity?
5. Czy szybsza pamięć do procesora (szyna danych) typu DDR4 albo GDDR/HBM graficzna dałaby znaczącą poprawę w działaniu procesora PPC?
6. Ile ram obsłuży karta grafiki w naszych systemach?
7. Czy w przypadku naszych systemów RNG integra typu APU będzie działać, będzie lepiej działać niż osobna karta graficzna, czy jednak osobna graficzna karta jest lepsza?
8. Skoro ma być retro RNG to może w ramach dźwięku wystarczy Paula w FPGA i do tego DSP, a może jakaś modyfikacja Pauli i w FPGA?
9. Emulacja AGA, czy jednak SD przelotowy i automatyczne przełączanie karty grafiki?
10. Te same pytania, ale dotyczące Athlona XP.