[#1] PPC+040+BVision - grafika AGA działa wolno bez CGX
Mam problem z moją kartą turbo PPC+040+BVision. Mam obecnie zainstalowany system 3.5 i 4.0. Chodzi mi o 3.5 i AGA. Mianowicie jeśli nie jest zainstalowany system CyberGraphX to komputer wlecze się (wszystkie operacje graficzne AGA działają bardzo wolno). Jak to naprawić?

Jeszcze jedna sprawa: po zainstalowaniu CGX - AGA działa normalnie ALE nie mam dostępu do pewnych operacji graficznych (jestem programistą) np. wyświetlania Blitter Objects - obiekty nie wyświetlają się. Bez CGX obiekty graficzne BOBy wyświetlają się bez problemu no ale to zwolnienie systemu.

Czy ktoś mógłby mi pomóc? Jedną z opcji jest opcja sprzętowa czyli rezygnacja z PPC+BVision na rzecz 060 i swobody programowania. Czy jest jakieś rozwiązanie programowe?

[#2] Re: PPC+040+BVision - grafika AGA działa wolno bez CGX

@Minniat, post #1

W amidze jest taka zasada, że jeśli nie załadujesz sterownika dla jakiegoś spzętu to jest on 'niewidoczny'.

Wyjś jestr kilka:
Osobnysystem bez jakichkolwiek udziwnień a'la pup, wos, cgx na potrzeby programowania
Odpowiednio zmodyfikowana s-s w istniejacym systemie.
Wylaczenie karty ppc + cala reszta.

[#3] Re: PPC+040+BVision - grafika AGA działa wolno bez CGX

@Minniat, post #1

Nigdy nie uzyskasz wydajnosci na ukladach AGA porownywalnej do tych z CGX i BVision, to jest technicznie nie mozliwe!!
Proponuje przesiadke z pisania pod AGA na rzecz RTG/CGX/P96 - bedzie mniej rzezbienia, a rezultat zadowalajacy i przyszlosciowy.
Jezeli chcesz probowac przyspieszyc dzialanie systemu na AGA to mozesz uzyc:
FBlit
BlazeWCP
CMQ, czyli popularny CopyMemQuick (ale nie z pakietu MCP)
SystemPatch (chyba gryzie sie z ktoryms z powyzszych)
Executive (scheduler poprawiajacy dzielenie zadan na procesor)
...