[#1] Znikające partycje...
Witam.
Jestem tutaj początkującym Amigowcem, więc proszę o malutką wyrozumiałość. Panowie kupiłem dysk 2.5 10gb do mojej Amigi. Podzieliłem na trzy partycje i zrobiłem resztę według opisu z PPA o instalacji HDD. Po zainstalowaniu Workbencha 3.1 mam taki problem że po jakimś czasie partycje mi po prostu przestaje widzieć. A konkretnie partycja zostaje ale gdy chcę ją otworzyć to pisze żeby ją sformatować. I tak w kółko. Raz znika HD1 , raz HD2. Twardziela potrakrowałem programem worseformat aby sprawdzić czy nie ma Badsector, ale nie. Nie wiem co o tym myśleć.
Moja konfiguracja to A1200 klasyk + 1230 Blizzard IV 30 32mb
[#2] Re: Znikające partycje...

@JaraB, post #1

jesli instalujesz Workbencha 3.1 ..scsi.device obsluguje dyski max do 4 GB (tn obsluzy wiecej ale beda takie szopki jak u ciebie)
podziel HDToolboxem partycje aby lacznie mialy 4096 MB

powinno pomoc

[#3] Re: Znikające partycje...

@JaraB, post #1

Zrobiłeś zły podział.
Zostaw partycję systemową, resztę wywal.
Załóż kolejną (DH1:) partycję ale tak by nie przekraczały magicznej bariery 4GB.
Zanim zrobisz następne na pozostałych 6GB poczytaj jeszcze raz co trzeba zrobić aby nie znikały.
Można to załatwić odpowiednim filesystemem a można tez instalując taką kobyłę jak OS3.9.

Pozdrawiam
[#4] Re: Znikające partycje...

@RadoslawF, post #3

Więc tak. Zrobiłem podział taki:
HD0: 3.5GB
HD1: 3.5GB
HD2: 3.5GB
Czy jest on dobry?

Ostatnia modyfikacja: 18.02.2010 16:16:42

Ostatnia modyfikacja: 18.02.2010 16:23:15
[#5] Re: Znikające partycje...

@JaraB, post #4

łączna pojemność partycji nie może przekraczać 4GB bo taki obszar amiga obsługuje bez problemu (czyt. bez dodatkowych kombinacji)

[#6] Re: Znikające partycje...

@rafgc, post #5