[#1] Problem z a500+
Witam panowie.
Amiga po starszym bracie ;)
Otoz problem jest taki ze po kilku latach jak chcialem ja odpalic to:
kupilem http://www.electro.pl/cache/images/0/c/a/0cacd2c42e7798370253d0ae598e2b71.jpg i podlaczylem...
a Amidze pod Mono zas w tv pod VIDEO, na kanale AV2 lapalo kanal ale nic sie nie pokazywalo (nie znam sie zabardzo wiec nie krzyczcie odrazu :) )
to wyszperalem gdzies stary kabel antenowy no i od nowa.
Modulator do amigi, kabel do modulatora i pod antene w tv. Na jakims kanale cos tam lapalo ale bardzo malo. Tzn caly ekran by albo caly granatowy, albo zielony, albo czerwony, tak praktycznie calyczas skakal.
Nie wiecie co moze byc przyczyna?
Jestem amator wiec prosze o wyrozumialosc ;)
[#2] Re: Problem z a500+

@kula002, post #1

Ja bym zaczął od otwarcia Amigi i podociskania układów w podstawkach. Po paru latach leżakowania nóżki scalaków lubią lekko skorodować.

[#3] Re: Problem z a500+

@kula002, post #1

jesli to na pewno model A500plus to na 90 % wylala bateria i padl ROM
otworz amige i zobacz czy jest wyciek w miejscu akumulatora zegara

[#4] Re: Problem z a500+

@HOŁDYS, post #3

A wiec panowie zrobilem tak jak kazaliscie. Rozkrecilem winowajce
http://www12.speedyshare.com/files/25739860/download/Ustka%202010%20002.jpg
i po chwilowym szperaniu znalazlem baterie wokol ktorej wszystko bylo pokryte czyms chropowatym, wszystkie styki, cala plytka http://www10.speedyshare.com/files/25739956/download/Ustka%202010%20005.jpg
czerwonym zaznaczylem "chropowaty" obszar.
Najwidoczniej HOLDYS miales racje ale co teraz?

Ostatnia modyfikacja: 16.12.2010 17:56:01
[#5] Re: Problem z a500+

@kula002, post #4

mialem racje bo sam mialem tak 3 razy
szanse sa marnawe powiem szczerze w najlepszym wypadku
1.musisz usunac baterie
2.wymienic kickstart (ROM 2.0 37.175) na inny nawet dla testow 1.3

jesli nie odpala

1.sproboj wyczyscic alkoholem wylany kwas z baterji i zrobic operacje z pkt 2

jak to nie pomoze