[#1] Retro granie co kupić
Witam Szanowne Grono !

Byłem kiedyś użytkownikiem wspaniałej konsoli Amiga CD32 .Dawno temu pod koniec lat 90 musiałem sprzedać z prozaicznego powodu braku możliwości zakupu gier :) , internet mieli nieliczni , a o allegro jeszcze nikt nie słyszał . Chciałbym teraz zagrać sobie w Amigowym klimacie ale też nie przesadzając z wydatkiem .

Mam 2 koncepcje albo Amiga 1200 + HDD i CDROM "bez żadnych dopalaczy" tylko pytanie jak z kompatybilnością - i czy nie jest za dużo kombinowania by takie "krążki" odpalić , albo kierować się prostotą i polować na CD32 .

Dodam że nigdy klasycznej Amigi nie posiadałem więc jestem zielony w tym temacie , miałem "dziurę w życiorysie" między C64 a CD32 .... no może wypełniał ją częściowo PEGASUS :)

Mam jeszcze pytanie co do sklepu efunzine , czy jeśli tam jest jakiś sprzęt załóżmy ..A1200 lub CD32 kupując otrzymujemy gołą jednostkę ?..czy np . z zasilaczem , joypadem itp.

Pozdrawiam

Ostatnia modyfikacja: 25.02.2011 21:45:25

Ostatnia modyfikacja: 25.02.2011 21:46:39
[#2] Re: Retro granie co kupić

@companiero, post #1

Byłem kiedyś użytkownikiem wspaniałej konsoli Amiga CD32... Chciałbym teraz zagrać sobie w Amigowym klimacie ale też nie przesadzając z wydatkiem .

Dodam że nigdy klasycznej Amigi nie posiadałem więc jestem zielony w tym temacie , miałem "dziurę w życiorysie" między C64 a CD32 .... no może wypełniał ją częściowo PEGASUS usmiech

bierz cd32, byle w jak najlepszym stanie

Mam 2 koncepcje albo Amiga 1200 + HDD i CDROM "bez żadnych dopalaczy" tylko pytanie jak z kompatybilnością - i czy nie jest za dużo kombinowania by takie "krążki" odpalić , albo kierować się prostotą i polować na CD32 .

o wiele więcej niż przy wypaleniu płytki dla cd32