[#1] Edytor HTML na klasyku
Potrzebny jest mi jakiś darmowy edytor HTML'a. Najlepiej coś w rodzaju Pajączka działający na Amidze klasycznej. Nie znam się na HTML'u, choć już kiedyś coś tam amatorsko prostego robiłem, ale to było dawno temu i nieprawda. Praktycznie już nic nie pamiętam.
Piszę artykuł dla PPA, w końcu udaje się mi to robić, i chciałbym sobie to sformatować wraz z linkami, zrzutami ekranów etc co by może ułatwić późniejszą obróbkę tych moich wypocin:D. A chciałem to zrobić na Amidze. Obecnie piszę tekst ten w AmiTekstoPro 1.3. Zrzuty ekranu/okien porobiłem SGrab'em.
Wszelkie sugestie, rady mile widziane:D.

[#2] Re: Edytor HTML na klasyku

@Tomski, post #1

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem Twoje intencje ale ja Ci polecam CED'a(mi się na nim dobrze pisało) + po prostu w tle jakaś przeglądarka i tyle.

Z tego co mi się kojarzy to do czegos takiego jak golded nie było jakichś wtyczek do kolorowania składni, ale nie oszukujmy się jeśli chodzi o zwykły html to raczej zbędne.

Ostatnia modyfikacja: 10.06.2011 02:39:43
[#3] Re: Edytor HTML na klasyku

@Mir3k, post #2

O ile pamiętam GoldEd miał "wtyczkę" do html-u...
[#4] Re: Edytor HTML na klasyku

@Tomski, post #1

Było kiedyś cuś takiego, a zwało się Metalweb.
Jeśli jednak to coś innego, proszę mnie nie walić w łeb :).

[#5] Re: Edytor HTML na klasyku

@recedent, post #4

Chyba to będzie to. Przetestuję sobie. Wygląda, że to jest produkt komercyjny - przynajmniej z opisu tak wynika. Piszą aby nie piracić programu.
Obada się go i zobaczy czy się nadaje do tego co potrzebuję zrobić.

Co do CED'a to nie jest darmowy, z tego co wiem, i nie mam tego programu. Jak pisałem nie znam HTML'a. Pisanie kodu literka po literce odpada. Dlatego potrzebuję narzędzia co odwali czarną robotę za mnie - poprzez copy/paste bloczki/schematy/wzorce etc.

[#6] Re: Edytor HTML na klasyku

@Tomski, post #5

Wiedziałem, że coś mi się pokiełbasiło...
Spróbuj WebPluga, został "udarmowiony" przez autorów.