[#1] amiga 600 + karta flash 1 GB
Witam

Jestem nowy jesli chodzi o Amige. Kupilem sobie "gola" A600 bez oprogramwoania za to z karta i adapterem przylaczanym na pcimcia. Potrzebuje jakiegos oprogramowania na dyskietyce prawdopodobnie do uruchomienia systemu zeby widzial moj dysk na pcimcia i pozwalal nagrywac i uruchamiac z niego programy. Z gory dziekuje za pomoc jak pisalem z amigi jestem zielony licze na masterow amigowcow pomozcie pleaseee

scorpionikr

[#2] Re: amiga 600 + karta flash 1 GB

@scorpionikr, post #1

[#3] Re: amiga 600 + karta flash 1 GB

@scorpionikr, post #1

Witaj. Miło, ze postanowiłeś zainteresować się Amigą. Jak napisał mój przedmówcą zajrzyj do działu FAQ. Temat, który poruszasz był już manglowany kilkanaście razy na forum. Na naszym portalu znajdziesz również artykuły o Amidze 600 i karcie CF.

Polecam również google

Poza tym aktualnym(5) numerze pisma PPA. Znajdziesz ciekawy artykuł o Amidze 600 i karcie CF

http://www.ppa.pl/magazyn/

Benedykt Dziubałtowski

[#4] Re: amiga 600 + karta flash 1 GB

@scorpionikr, post #1

http://www.tadla.net/amiga/a600cf/

[#5] Re: amiga 600 + karta flash 1 GB

@Des, post #4

Czesc

Dzieki za info wszystk,im mam pytanie do tego ostatniego linku jest w nim mowa o kickstarcie u mnie jest to (2.0) v2.05 37.229 nie działa czyli w takim razie moja karta cf nie bedzie widoczna w amidze? czy mozna zupgredowac tego kikstarta jesli task to jak i czy ta operacje instalck systemuy na amidze mozna wykonac podlaczajac karte flashowa przz adapter pcimcia?

z gory dzieki za odpowiedz

ScorpionikR

[#6] Re: amiga 600 + karta flash 1 GB

@scorpionikr, post #5

1.upgrade jest mozliwy ale z reguly 1 MB to troszke malo do zabawy z spatchowanym ROMem i HD
2.z karty CF podlaczonej do PCMCI nie zbotujesz amigi (wymagana jest dedykowana karta SRAM lub DRAM PCMCIA .. aby z urzadzenia CC0: zbootowac amiege i jest to juz mozliwe od kickstartu jaki posiadasz.