[#1] OS4Emu na MOS PUP
Mam problem z odpaleniem wiekszości programów które powinny dać się emulowac pod MOSem PUP za pomocą OS4Emu, najcześciej dostaje info że nie mam "bsdsocket.library" .W Features na stronie OS4Emu jest info: bsdsocket.library (new in 1.3) 4.0?? czy ewentualnie wcześniejsze wersje Os4emu lepiej działają (mam 1.9), czy mam zainstalować jakiś stos TCP/IP?



Ostatnia modyfikacja: 27.02.07 18:46
[#2] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #1

tak. bsdsocket to biblioteka tworzona dynamicznie przez dowolny stos tcp/ip.

[#3] Re: OS4Emu na MOS PUP

@MinisterQ, post #2

TCP/IP potrzebne nawet jak nie jestem rzeczywiście podłaczony do neta? O tą biblioteke pytało nawet jakieś demo scenowe!??
Ok. Pod MOS PUP co instalować- nie m tam przypakiem jakiegoś wbudowanego stosu?
[#4] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #3

Stos bedzie w następnej wersji mosa :)
Możesz zainstalować MOSNeta ( natywny stos ) lub Genesis , Miami (
68k )

[#5] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #1

a jakie konkretnie progamy odpalasz napisane dla OS4?

> bsdsocket.library

odpal AmiTCP.

[#6] Re: OS4Emu na MOS PUP

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #5

Ogólnie chciałem zobaczyć jak będzie się zachowywać emulacja.. z kilku programów poprawnie zadziałał tylko emulator PS ONE! Liczyłem też na możliwość wykożystania Warpa3d pod MOSem, bo Os4 nadal kożyst z Warpa 3D tylko wyższej wersji, a pod MOS PUP nie ma wspomagania 3d dla BVision (tinyGl)!



Ostatnia modyfikacja: 27.02.07 21:20



Ostatnia modyfikacja: 27.02.07 21:21



Ostatnia modyfikacja: 27.02.07 21:50
[#7] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #6

Z czego korzysta OS4 to nie wiem, MOS zdaje się ma tzw. tinyGL (wcale
nie jest ono takie "tiny" :) ). Chyba OS4Emu obsługuje 3D dla
programów OS4, natomiast problemem w klasyku jest brak sterowników
obsługujących hardwarowe 3d w karcie BVision (działa za to dla Voodoo
pod Grexxem). Więc wszystko co wymaga pod MOSem (i emulowanym OS4)
sprzętowego 3d nie idzie pod Permedią.
[#8] Re: OS4Emu na MOS PUP

@wali7, post #7

Tak nie ma 3d dla permedi (TinyGl), ale Warp3d można spokojnie zainstalować i tu Wspomaganie 3d działa bardzo ładnie, szcególnie że można odpalić np. BlitzQuake w wersji PPC a nie tylko 68k. Liczyłem na to że np. nie będzie jakiegoś przekireowania na np.TinyGl jeśli chodzi o aplikacje 3d Os4 tylko bedzie można skożystac bezpośednio z Warpa3D pod MOS PuP!
[#9] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #8

Pewnie się nie da, chociaż z drugiej strony możesz napisać do autora
OS4Emu (itix) i zapytać.
Albo może wreszcie ktoś upubliczni sterownik 3d dla Permedii, bo
podobno jest napisany.
[#10] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #8

> Warp3d można spokojnie zainstalować i tu Wspomaganie 3d działa bardzo ładnie

gralem w Wipeout 2097 pod MOS na A1200 BPPC BVPPC i dzialal nawet stabilnie, ale wolniej jak normalnie pod AOS3.

przykladowo intro Suicidal (WOS) tez dziala wolniej niz normalnie pod AOS3.

http://aminet.net/demo/aga/PTN-Suicidal.lha

[#11] Re: OS4Emu na MOS PUP

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #10

Jasne że jest wolniej, ale jest zupełnie przyzwoicie no i wspomniany BlitzQuake działa w wersji WOS i jest oczywiscie szybszy od wersji 68k pod OS3 (Wersja WOS nie działa poprawnie na permedi2 + Aos3 + WOS- ponoć błąd WOSa). Ciekawe jaki "Slideshow" można by osiągnąć na Quake3- wiem jestem masochistą, ale nie takie rzeczy sie robiło!
[#12] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #11

czsami gram w GL Quake WOS W3D na BPPC + BVPPC

http://www.ppa.pl/index.php?p=279&c=1

u mnie smiga w 16-bit 640x480 audio Paula 14-bit


jakie masz procki w A1200?

[#13] Re: OS4Emu na MOS PUP

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #12

Dla czego tak uparłem się na tego BlitzQuake?
Bo moim zdaniem jest to najładniejsza wersja Quake GL jaka mozna odpalić na PPC + Permedia2!
[#14] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #13

> jaka mozna odpalić na PPC + Permedia2!

to juz nie wiem nie mozna "jakis blad" teraz mozna? :)

co tam w tej wersji takiego ladnego? :)

[#15] Re: OS4Emu na MOS PUP

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #14

> o juz nie wiem nie mozna "jakis blad" teraz mozna?

już wyjaśniam bo zeszliśmy z tematu! BlitzQuake o jakim mowa to wersja pod WOS ale na osie 3.x i permedi2 nie działa ponoć jest to wina wersji WOSa dla tego systemu (BlitzQ.68k działa ale jest oczywiście wolniejszy,choć i tak wystarczajaco szybki żeby grać na 060/60 nawet 512x384) .. i tu przychodzi z pomocą MOS PUP pod jego WOSem jest OK (trzeba oczywiście doinstalować Warpa3D).

> co tam w tej wersji takiego ladnego?

Proponuje zobaczyć- explozje prawdziwe glow, różno-kolorowe flary itp. Trzeba sprawdzić..myśle że warto..



Ostatnia modyfikacja: 01.03.07 17:52
[#16] Re: OS4Emu na MOS PUP

@BULI, post #15

to moze jest ten sam problem jak z gra Wipeout 2097 na Permedi2, wystarczy podmienic sterownik W3D_Permedia2_PPC.library na starszy i jest git.

Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem