[#13]
Re: TinyGL na MorphOS-ie, tutorial
@tygrysekHD,
post #9
Nie ma o co kruszyc kopi

. Nikt nie neguje przeciez C++ jako jezyka programowania.
#3
byc moze upraszcza, byc moze nie, wszystko zalezy od kontekstu uzycia. na pewno praca w C++ w polaczeniu z biblioteka boost (ktorej portu chyba nawet nie ma na amigowe systemy, bo to nie takie STL, jak kazdy wie) pozwala dosc szybko implementowac zlozone problemy zachowujac sensowna wydajnosc poszczegolnych operacji, choc przy
bardziej zlozonych problemach lepiej uzywac jezykow naprawde wysokiego poziomu - C++ jest gdzies po srodku blizej niskiego, niz babrac sie ze skomplikowana/pogmatwana skladnia C++. W kontekscie programow pisanych pod systemy amigowe to zalet C++ na razie nie dostrzegam. Byc moze w bardziej zaawansowanych programach warto poswiecic cenne zasoby dla tych zalet C++, teraz jednak tego nie dostrzegam. Natomiast klasy, metody wirtualne, przeciazenia, wzorce, wyjatki, przestrzenie nazw..., rozbudowane typy danych itd. itd. sa mi tu zbedne, prawde mowiac, to chyba nawet wolalbym zrezygnowac ze std. biblioteki C na rzecz funkcji systemowych, poczynajac od wyswietlania tekstow, zarzadzania pamiecia, poprzez operacje na plikach itd. itd., nie wspominajac o cechach jakich nie udostepnia std. C/C++ pod amigowym systemem - uzyskuje w ten sposob pewna jednolita calosc w "obejsciu", a sam jezyk dostarcza mi tylko "wyrazu", potocznie mowiac. Oczywiscie da sie zaimplementowac w C wiele tych technik programistycznych znanych w C++, jednak tylko na miare potrzeb pisanego programu i "wyrazu" w C. No coz, tak mowiac najogolniej, uzywam tutaj C zamiennie za assembler

.
Ostatnia aktualizacja: 24.11.2013 00:23:40 przez sigma2pi