[#1] Amigowcy z wawki poszukiwani
Witam.Szukam urzytkowników amisi 1200 z warszawy.Są tacy? :D
[#2] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@jarecki130, post #1

Ja jestem z Warszawy ale mam tylko A4000T

PS: "Warszawa" pisze się wielką literą

PS2: Poza tym najpierw (przed napisaniem posta w stylu "czy jest ktoś z ...") możesz sprawdzić PAUBase

Ostatnia modyfikacja: 04.06.07 10:51
[#3] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@amigafan, post #2

PAUBase jest od 100 lat nieaktualna. Przede wszystkim jest tam mnóstwo "ex", którzy dawno wypadli z interesu. Próba nawiązania kontaktu wiąże się w takim przypadku z ryzykiem otrzymania maila misyjnego, opowiadającego o wstąpieniu delikwenta do raju po zakupie PC.
[#4] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@jarecki130, post #1

moze

[#5] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@kutafon, post #4

Witam!!!

Ja jestem z Warszawy. Jestem Informatykiem i mam zamiłowanie do różnorakiego sprzętu. Jestem w posiadaniu: PC Pentium D 3.4 GHz DualCore 2x 2 MB (Windows Vista), Notebook Acer TM2492 1,6 GHz (WinXP), MacMini G4 1.5 GHz (MacOS X 10.4.9 PPC), MacBook Intel Core2Duo 1.83 GHz (MacOS X 10.4.9 Intel) i Amiga 1200 ;)

[#6] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@kguranowski, post #5

Zapomniałeś napisać jaką masz lodówkę...

[#7] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@Daclaw, post #3

Bo chodzi o to, aby PAUBase uaktualniać.
[#8] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@mailman, post #7

Electrolux

[#9] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@jarecki130, post #1

A o co chodzi? :>

[#10] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@Daclaw, post #3

Pytanie tylko co robić z tymi "ex", nie wiem dokładnie którzy na 100% nie pasują już do tego by być w tej bazie danych. Można co prawda mejle wysyłać (nawet z automatu) i prosić o weryfikację danych, ale czy ktoś zareaguje to inna sprawa.

[#11] Re: Amigowcy z wawki poszukiwani

@grxmrx, post #10