kategorie: Amiga E, MUI
[#1] [E, MUI] podmiana domyślnej appicon
Jak we własnym programie podmienić brzydką, domyślną appikonkę?
Kiedyś udało mi się to zrobić w moim programiku w C i skopiowałem ten sposób do mojego małego projektu w E, ale program przez to nie odpala, a i komunikatu o błędzie z appikonką też nie wywala.
Robię to tak:

MODULE 'workbench/workbench', 'icon'
...
DEF app_icon:PTR TO diskobject
...
-> tuż przed otwarciem okna programu
IF (app_icon := GetDiskObject('PROGDIR:Hexaco')) THEN set(app, MUIA_Application_DiskObject, app_icon) ELSE Raise(ER_ICON)
...
 IF app_icon THEN FreeDiskObject(app_icon)
 set(win_glowne,MUIA_Window_Open,FALSE)


Oczywiście ikonka Hexaco.info znajduje się w katalogu programu.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem