[#1] cyberanim
Przyglądam się źródłom cyberanim, który jest dość niedokończony skromnie mówiąc. Jednym z problemów jest owe cyber. Synchronizacja RTG jest zrobiona albo wcale (scrollvport) albo za pomocą changescreenbuffer.

1. W takim razie jak zniwelować migotanie kolorów, kiedy każda ramka animacji ma inną paletę? Lub też, w którym miejscu wstawić loadrgb32?
2. Czy istnieje możliwość użycia pojedynczej ramki na karcie gfx? Normalnie jest tak, że potrzebujemy dla animacji double buffer 2 ramki na bitplany i 2 ramki dla karty gfx właśnie ze względu na changescreenbuffer. Chciałbym jedną ramkę dla karty gfx i blitować w czasie wygaszania.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem