Wątek zamknięty
[#1] Atari
Od niedawna jestem posiadaczem Atari 130XE. Mam do tego magnetofon, kartdridż turbofcopy 2000, kilka kaset, i trochę literatury. Nie potrafię jednak odpalić żadnej gierki z kasety. Kto mi pomoże?

[#2] Re: Atari

@Korni, post #1

"Atari? Co Pan! Ja nie jestem rolnikiem!" ;) .

A tak poważnie, sam bym popróbował sił na jakiejś Atarynce. Niestety - jestem "goły-wesoły-zielony" w temacie "A".

[#3] Re: Atari

@Korni, post #1

A jak próbowałeś? Włączenie komutera z Select+Option? /nie jestem pewien, czy to ta kombinacja, bo dla mnie Atari - miałem 65XE - to prehistoria jeszcze większa niż A500/
[#4] Re: Atari

@Korni, post #1

dla standardowo nagranych gierek wciskamy Start+Option, po czym wlaczamy kompa. ten zabuczy. teraz Play w magnetofonie i cos z klawiatury (np. Return) i czekamy...... oczywiscie kaseta powinna byc ustawiona na poczatku jakiejs gry

by wczytac program zapisany w systemie turbo 2000, wkladamy zalaczony cartridge, wlaczamy kompa i postepujemy zgodnie z instrukcjami na ekranie - u mnie kolejno klawisze N, R, D, nastepnie ***, Play, Return, po czym sam wyszukuje gierek na tasmie i pyta czy je wgrac
[#5] Re: Atari

@Korni, post #1

Wchodzisz na http://niusy.onet.pl potem wybierasz "Komputery", później "pl.comp.sys.atari". Tam pytająć o atarowe sprawy możesz się spodziewać fachowej porady. :)
[#6] Re: Atari

@MDW, post #5

Dzięki, szczegółowy opis odnalazłem na http://cas-archive.pigwa.net/artykul3.htm

[#7] Re: Atari

@Korni, post #1

Ojejku, pamietam te czasy Atari - "nie oddachaj bo sie nie wgra" do dzis pamietam to monotonne buczenie przy wczytywaniu