[#1] Data na zdjęciu
Jaki program można wykorzystać do nanoszenia daty wykonania zdjęcia.
Musi spełniać następujące wymagania:
- pobierać datę z EXIF-u
- pracować na całym katalogu
- nie zmieniać właściwości typu rodzaj zdjęcia, rozdzielczość, ilość kolorów

[#2] Re: Data na zdjęciu

@spiryt, post #1

Nie znam się na tych rzeczach, ale może program PhotoKid zaspokoi Twoje potrzeby - LINK
[#3] Re: Data na zdjćciu

@mailman, post #2

To nie to. Sporyt chce ingerować w to, co wyświetla np. jhead.
[#4] Re: Data na zdjęciu

@mailman, post #2

Strona jest o tym programie, ale nie ma go w download

[#5] Re: Data na zdjęciu

@kmilota, post #3

Spiryt a nie Sporyt
Chodzi mi właśnie o ingerencję w obraz, data ma być pobrana z informacji o zdjęciu, a następnie zostać "wklejona" na obraz, nie zmieniając jego parametrów.
Programik jhead działa tylko na nazwach plików, i wykorzystuję go tylko do nadania nazw zdjęciom zgodnie z datą ich wykonania. :)
Na PC jest np. program EXIFER który właśnie coś takiego przeprowadza. A mnie interesuje podobny program, ale na Amigę. ;)

[#6] Re: Data na zdjęciu

@spiryt, post #4

To proponuję do autora napisać w tej sprawie.
[#7] Re: Data na zdjćciu

@spiryt, post #5

Mi jhead wyświetla takie informacje:

File name : SFS:Zdjecia_sony/Sniezka/DSC03098.JPG
File size : 1279891 bytes
File date : 2004:10:03 14:44:56
Camera make : SONY
Camera model : DSC-V1
Date/Time : 2004:10:03 14:44:57
Resolution : 2592 x 1944
Flash used : No
Focal length : 7.0mm
Exposure time: 0.0040 s (1/250)
Aperture : f/6.3
ISO equiv. : 100
Metering Mode: matrix
Exposure : program (auto)
Jpeg process : Baseline

Mając takie informacje można już spokojnie napisać skrypcik, aby ImageFX automatycznie podpisywał zdjęcia.
[#8] Re: Data na zdjęciu

@spiryt, post #4

JEST w download.
http://beevil.homeip.net/photokid/download/photokid.lha
Pozdrowienia,
Drakon

[#9] Re: Data na zdjęciu

@Drakon, post #8