[#1] Aster City
Czy ktoś ma podłączoną Ami do sieci Aster City? Bo jakoś mimo instrukcji jak podłączyć DSL zamieszczony na tej stronie, nie udało mi sie połączyć z Asterem. Mam Ami 1200 1240/20 32MB karta sieciowa: 3Com 3CCE589ET (sterownik 3c589.device) MiamiDX (Demo) Może ktoś mi pomoże skonfigurować tak Ami bym mógł zobaczyć jak się surfuje tą maszynką. Jestem zielony jeszcze jeśli chodzi o Ami. Serdecznie dziękuję za wszelaką pomoc.
[#2] Re: Aster City

@Guayar, post #1

Ja mam podłączoną. Z tym, że używam Genesis z OS3.9 - nie obsługuje niestety dhcp, więc najpierw łączyłem się linuksem, spisałem co trzeba i ustawiłem w Genesis (mam akurat stałe ip, więc nie trzeba go zmieniać za każdym razem...). W każdym razie żadnych problemów nie bylo (poza brakiem porządnej przeglądarki ;)
Teraz sieć z modemu idzie u mnie przez router, więc jest jeszcze prościej.
[#3] Re: Aster City

@Guayar, post #1

Hmm przegladnij forum byl tam poruszany sposob konfiguracji
(temat to "bezprzewodowa sieciowka"), troszke mnie dziwi ze miamidx
nie odczytuje ustawien z dhcp ??
U mnie zczytywal normalnie ale poniewaz mam os3.9 genesis
(w ktorym opcja dhcp teoretycznie nie istnieje)
szybko przekopiowalem moje ip,bramke,maske z miamidx(warsja DEMO)
do genesis i poszlo.
Sposob PL tez jest dobry ale trzeba miec unixa.
Kolejny sposob to zadzwonic do admina i poprosic go
o ip,bramke itd i o odblokowanie IP (jezeli Aster wymaga).Dzida

[#4] Re: Aster City

@AmiChris, post #3

A gdzie moge znalezc ten genesis na os 3.9 ? gdzie on sie instaluje i gdzie moge go skonfiguropwac?
[#5] Re: Aster City

@guayar, post #4

Tak. Genesis jest na instalce AmigaOS3.9. I instaluje się na SYS:Internet/