[#1] Miami offline ale...
Kazdy chyba wie że MiamiDX ma tak jakby 2 tryby offline:

1. Gdy sie raz kliknie button Offline. Wtedy oba buttony, Online i Offline sa aktywne - "niezasiatkowane"

2. Gdy klinie się Offline jeszcze raz. Wtedy się on "zasiatkowuje".

Potrzebuję uzyskać efekt z punktu 1 podczas uruchamiania Miami z WBStartup lub z S-S.

Próbowałem tooltypem DONTCONNECT, ale on daje efekt 2.
Próbowałem też uruchomić skrypt Arexxa z komendą OFFLINE za pomocą tooltypa AREXX="sciezka:do/skryptu.rexx"

a to ten skrypt:

--------------
ADDRESS 'MIAMI.1'
OPTIONS RESULTS
end
-------------

nie mam w ogóle doświadczenia z Arexxem, więc mogłem cos pokręcieć. Nie mam tez pewności czy ta komenda dałaby efekt z punktu 1.

Czy w ogóle jest możliwe uzyskanie takiego efektu automatycznie, bez klikania w GUI ???
[#2] Re: Miami offline ale...

@R-Tea, post #1

Zmień w Interface TCP/IP - Preferred offline state na offline i po sprawie. Mnie MiamiDX sam się łaczy, a jak bardzo musze się rozłączyć to klikam tylko raz na OFF w gelbesPanel.
[#3] Re: Miami offline ale...

@R-Tea, post #1

Rozumie, że chcesz by po uruchomieniu MiamiDX przeszedł w tryb jakby czuwania suspended tylko po co?. Oczywiście działa z gelbesPanel ręcznie po starcie na OFF, prościej niż otwierać GUI tylko jak ustawione masz na suspended jeden z 3 trybów offline w MiamiDX.
[#4] Re: Miami offline ale...

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #3

Rozumie, że chcesz by po uruchomieniu MiamiDX przeszedł w tryb jakby czuwania suspended tylko po co?.

dokładnie. po uruchomieniu ma byc właśnie w tym trybie - jak ty to nazywasz - uśpionym, czy ani to online ani tez offline.

Jeśli dobrze ciebie rozumiem, to wystarczy coś tam przestawie w prefsach i osiągnę taki efekt, tak?
Żadnych tooltypów czy Arexxa nie trzeba?

btw. ja nie używam żadnych paneli, nawet nie mam Miami w menu Tools.
GUI z prefsami wywołuję sobie za pomocą skrótu ctrl+alt+m
[#5] Re: Miami offline ale...

@] SKOLMAN_MWS ˇ agrEssOr [, post #3