[#1] Wskaźnik Robbo :)
Mała rzecz. Zrobiłem wskaźnik myszy "Robbo". W trybie zajętym jest to koło zębate.

Wyszło mi to naprawdę fajnie.

Do pobrania:
http://coreprogramming.pl/Upload/ROBBO.PRE

Podgląd:



Ostatnia aktualizacja: 19.11.2017 09:30:04 przez Hexmage960
2
[wyróżniony] [#2] Re: Wskaźnik Robbo :)

@Hexmage960, post #1

Fajne OK
[#3] Re: Wskaźnik Robbo :)

@mikecios, post #2

Dorzucam jeszcze zrzut ekranu z 16-kolorowymi różnobarwnymi ikonami dostosowanymi do Workbencha 640x256.

To nie są NewIcons, ani GlowIcons, tylko zwyczajne, standardowe ikony.



Ostatnia aktualizacja: 03.12.2017 06:09:03 przez Hexmage960
[#4] Re: Wskaźnik Robbo :)

@Hexmage960, post #3

Hej, wrzucam tutaj mały zestaw ikonek, który przygotowałem.

- checkmark,
- dokument, pióro i atrament,
- wieża hi-fi,
- obrazek na sztaludze.

Użyłem IconEdita. Wykorzystuje technikę Ditheringu, dzięki czemu uzyskujemy pośrednie barwy. Bazowa liczba kolorów to 8.

- pastelowy jasny szary,
- czarny,
- biały,
- czerwony,
- niebieski,
- zielony,
- brązowy,
- jasnobrązowy.

A na obrazie widzimy też jasnoniebieski, ciemnoniebieski, ciemnobrązowy, seledynowy itp.

Ogólnie udało mi się już dużo posprzątać w swojej pracy. Przewiduję kolejne niespodzianki.

Myślałem, żeby na swojej stronie internetowej robić regularne wpisy. Szablon mam gotowy. Tematyka obejmowałaby programowanie oraz może nawet szkółka rysowania w Deluxe Paincie.

Projekty programistyczne też uległy poprawie, choć tu było najciężej.

Bardzo chciałbym dokończyć dawne projekty przenosząc je jednocześnie do nowoopracowanego środowiska deweloperskiego.

Praktyka pokazała, że projekty o małym stopniu skomplikowania nie idą mi, bo nie potrafię zestawić ze sobą kilku części tworzonego programu.

To się poprawia, ale bardzo powoli. Niestety czasami problemy powracają jak bumerang.

Dlatego robię rzeczy o zerowym stopniu skomplikowania, jednoczęściowe i udostępniam to co udało mi się przygotować.

Jeśli ktoś jest zainteresowany tymi ikonkami, proszę dać znać, to udostępnię.

Pozdrawiam.

6
[#5] Re: Wskaźnik Robbo :)

@Hexmage960, post #4

Ładne.
[#6] Re: Wskaźnik Robbo :)

@Hexmage960, post #4

Bardzo ładne.
Jeśli to początek dłuższej serii - super.OK
[#7] Re: Wskaźnik Robbo :)

@Gandalf, post #6

Jestem rad, że grafika ikonek się spodobała. Dziękuję.

Co do serii, to artykuły (o Deluxe Paincie i inne) będę umieszczał na mojej stronie Internetowej.

Tak jak napisałem, prace porządkowe z moimi projektami i zawartością strony są w toku i już jest kilka sukcesów.

Teraz będę najprawdopodobniej dokańczał starszą prostą gierkę w obecnie opracowanym środowisku okienkowym.

Ale chciałbym zabrać się na poważnie za taki projekt który sobie dobrze obmyślę. Będę tak jak teraz (oraz jak w przypadku niedawno opublikowanego podręcznika do systemu gier tekstowych) informował o gotowym produkcie.

Ale być może zgodnie z sugestią, dorobię więcej tematycznych ikonek.
[#8] Re: Wskaźnik Robbo :)

@Hexmage960, post #7

Co do serii, to artykuły (o Deluxe Paincie i inne) będę umieszczał na mojej stronie Internetowej.


Zauważyłem, że Twoja stronka zmieniła format. Kiedy można oczekiwać pierwszych artykułów o Deluxie Paincie i innych?
1
[#9] Re: Wskaźnik Robbo :)

@leptino, post #8

Tak, forma strony się zmieniła, ale jest to głównie wynik usprzątania moich projektów. ADL już został ogarnięty, w kolejności będzie też silnik, który piszę w języku C, no i zwyczajne wpisy na blogu.

Pierwszy, mam nadzieję że ciekawy artykuł powinien już pojawić się w wakacje w lipcu. Będzie obejmował podstawy obsługi Deluxe Painta, czyli kolejne narzędzia z tych podstawowych, tzn. "freehand", rysowanie linii, wielokątów, okręgów i elips oraz wersje tych narzędzi z wypełnieniem.

Artykuł będzie ilustrowany zrzutami ekranu z Amigi, przedstawiającymi omawiane zagadnienia.

Później na pewno opiszę pracę z pędzlami, pracę z mikserem palety oraz niesamowite efekty specjalne, które DPaint oferuje.

Jeśli chodzi o praktyczne zastosowania w malowaniu to mam nadzieję, że w kolejności uda mi się zamieścić wpisy, w których omówię sposób malowania obiektów z życia wziętych - typu skóra, drewno, obrazy martwej natury itp.

W październiku bronię pracy magisterskiej i mam jeszcze teraz praktyki oraz jedną krótką pracę, ale mam sporo czasu by dokończyć grę i wrzucić artykuł.

Obecnie opracowałem dosyć uniwersalny silnik i powoli celuję w konkretną grę. Dzisiaj dopracowałem jeszcze jedną naprawdę ciekawą technikę rysowania przesuwanej mapy, którą teraz wykorzystuję. O tej technice na pewno opowiem szczegółowo.

A wszystkie rzeczy o których wyżej piszę wrzucę jak będą gotowe. Chciałbym w te wakacje zamieścić gotową grę, to jest priorytet.

A jeszcze w kwestii strony internetowej, to wszystkie materiały, które do tej pory zamieściłem (obrazki, archiwa itd.) oczywiście są cały czas dostępne. Gry takie jak "Robbo", "Nurek", "Skrzaty w krainie lodu", "Arktyczny Łowca", "Magazyn" są dostępne na podstronie.

Po pełnym uporządkowaniu powinny one być dostępne ze strony głównej, ale to troszkę potrwa.

Chciałem te gry dostosować do środowiska okienkowego, ale jeszcze nie wiem od czego zacznę. Mam mały dylemat, bo bardzo chętnie wykorzystałbym obecne predyspozycje by te gry dokończyć.

W tej chwili rozpatruję "Magazyn", "Robbo", "Zaczarowaną Kopalnię" albo "Komandosów". Ale pewnie zrobię coś jeszcze prostszego.

Będę pracował dalej w tym temacie i jak będą efekty - o nich poinformuję. Zdaję sobie sprawę z tego jak jestem odbierany przez większość użytkowników, dlatego też robię co mogę, by zakończyć swój bieżący projekt.

Ostatnia aktualizacja: 30.06.2024 22:48:32 przez Hexmage960
2
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem