[#1] 💗 dlaczego Amiga rulez, a PC nie, czyli Salomea strikes back
tak sobie wchodzę przed spaniem na judupa, patrzę, a tam Salomea. Normalnie to bym olał, ale że tytuł brzmiał intrygująco, to wszedłem i poświęciłem paręnaście minut.



abstra[cenzuraPPA]ąc od prawdziwości słów odnośnie działania przedwojennych radyj i otwierania portali telefonem LG jeden fragment jest zastanawiający, od 9:!7 mianowicie:

a teraz mamy telefony komórkowe, internety, i wszyscy są nerwowi, są podzieleni, bo te megabajty, megaherce, gigabajty, gigaherce - one wprowadzają w tkankę ludzką i w tkankę zwierzęcą takie szkodliwe pola chaosu, że my - ludzie - jesteśmy podenerwowani, z zamkniętymi sercami i z zamkniętymi umysłami na siebie i mamy siebie w dupie właśnie przez ten rozwój tej technologii (...)


jest zastanawiający dlatego mianowicie, że GRY NA KOMPY 8-BITOWE ORAZ M.IN. AMIGĘ to był rząd KILOBAJTÓW. Przekaz mojej ulubionej wróżki (mimo że na mnie rzuciła urok/klątwę/łotewer w zeszłym roku, to ją lubię, bo ja to nie lubię tylko superfroga) pokrywa się więc z twierdzeniem i tłumaczy niejako, że DAWNE GRY MIAŁY DUSZĘ. Oraz dlaczego wszelkie porty Kłeja i innych kup, mające udowadniać, że przykładowy MorphOS to jez dopiero ho-ho przyszłość, to są nic niewarte megakupy.

oczywiście są wyjątki, jak np. Turrican II, który zajmował już trochę więcej niż 1MB, ale to dlatego, że rzeczywista granica, od której zaczynają się kupowe gry, jest nieustalona.

p.s. test hakowania fonta 𝐳𝐚𝐫𝐳𝐮ł𝐝𝐳 𝐠𝐞𝐧𝐬́𝐥𝐚̨ł 𝐣𝐚𝐳𝐧 𝗹𝘂𝗯𝗶𝗲 𝗽𝗹𝗮𝗰𝗸𝗶 placek i jacek w jednym stali domu
[#2] Re: 💗 dlaczego Amiga rulez, a PC nie, czyli Salomea strikes back

@snajper, post #1

Koń i żółw z piękną ćmą grali w kości u źródła.
Zażółć gęślą jaźń.
[#3] Re: 💗 dlaczego Amiga rulez, a PC nie, czyli Salomea strikes back

@snajper, post #1

[#4] Re: 💗 dlaczego Amiga rulez, a PC nie, czyli Salomea strikes back

@recedent, post #3

Super Turr jest w fazie under construction i na dzień dzisiejszy nie można powiedzieć, ile zajmuje. Np. wersja Alpha 2 zajmuje na dzień dzisiejszy 80MB, z czego:
- połowę zajmuje muza, a to tylko dlatego, że musiałem przerabiać moduły na ogg i jeszcze kilka z nich to są śmieci, które ostatecznie się wyrzuci
- 15MB zajmują źródła, które można wywalić
- 10MB zajmuje binarka, którą też zapewne można ostatecznie ścisnąć, skoro w Super Tuxie 0.1.3 ma ona mniej niż megabajta.
[#5] Re: 💗 dlaczego Amiga rulez, a PC nie, czyli Salomea strikes back

@snajper, post #1

kurde nie wiedzialem, ze wrozka Salmonella to taki mongoł
[#6] Re: 💗 dlaczego Amiga rulez, a PC nie, czyli Salomea strikes back

@snajper, post #4

super tux tyle waży chyba tylko na linuksie, bo tam libsdl i inne masz w systemie. No chyba że nie liczysz .dll które będą leżeć obok. ;)

A bardziej na temat - Twoje wątki są coraz bardziej pokręcone. I dobrze! Tak trzymaj, fajnie się to czyta.
[#7] Re: 💗 dlaczego Amiga rulez, a PC nie, czyli Salomea strikes back

@teh_KaiN, post #6

dzięki OK

a SuperTux ma taki rozmiar w wersji win, a razem z dll-ami (SDL/-image/-mixer, jpeg, libpng1 i zlib) to jest nieco ponad 1.5MB. Ale w moja wersja była kompilatorowana jeszcze chyba ze -static-libstdc++ i innymi takimi, to pewnie dlatego.

Ostatnia aktualizacja: 28.06.2020 21:21:41 przez snajper
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem