[#1] Górna belka - lepsze wykorzystanie, pomysł
Tak sobie pomyślałem i narysowałem:
http://www.daminet.pl/~grxmrx/n_morphos/mos_gornypasek.png

Jak wam sie podoba taki pomysl? Oczywiście nie jestem programistą, a słyszałem że jeden tworzy jakieś tray.library na mosa, jednak czy tak to będzie wyglądało, wolałbym jednak gdyby ktoś z MOST wprowadził takie systemowe rozwiązanie.

Legenda ;)
- klikniecie na zegarek otwieraloby/pokazywaloby np. Aprila,
- na pogode jakis program do pogody,
- glosnik - wiadomo, regulacja dzwieku, taka skrocona, suwak i wyciszenie (mute),
- status GG - AmiGG, ale może też inny komunikator, jeśli ktoś by napisał odpowiednią wtyczkę czy jak by to było rozwiązane,
- Exchange - lista programow taka jak w programie Exchange, tutaj: klikniecie == aktywacja programu i jego okna jesli to mozliwe
- Okna - lista okien na pulpicie, tez bylaby taka lista rozwijana, widoczne w niej bylyby tez okna ukryte przez ctrl+i, wyroznione np. jakims stylem, pochylone czy inne lub ikonka jakas mala z boku

Strzałeczka w prawym dolnym rogu nie ma żadnej funkcji, to tylko element wykorzystany przy rysowaniu ;)

[#2] Re: Górna belka - lepsze wykorzystanie, pomysł

@grxmrx, post #1

Jak już pisałem na ircu - amigg dało by się bez problemu zintegrować z czymś takim.

[#3] Re: Górna belka - lepsze wykorzystanie, pomysł

@grxmrx, post #1

Fajnie ten pasek wygląda, bym powiedział z domieszką chillout :D
[#4] Re: Górna belka - lepsze wykorzystanie, pomysł

@grxmrx, post #1

Myślę, że warto byułoby umieścić na PPA dział dotyczący propozycji użytkowników dla MOSa i AOSa. Można by tam zebrać bug raporty i propozycje usprawnienia systemów. Taka "skrzynka kontaktowa" dla MOSTeamu i OS4Teamu. Chociaż z tego co wiem, to MOSTeam jest bardziej elastyczny/otwarty na propozycje niż OS4Team, może się mylę... Co na to szanowna redakcja PPA ??
[#5] Re: Górna belka - lepsze wykorzystanie, pomysł

@grxmrx, post #1

Kolejne obrazki:

[#6] Re: Górna belka - lepsze wykorzystanie, pomysł