[#1] Zabawa w patchowanie Dune 2
Witam!

Jakiś czas temu w trakcie prac nad analizą Dune 2 rozszyfrowałem pliki z rozszerzeniem .EMC. Jak się okazało są to skrypty które sterują działaniem budynków (BUILD.EMC) i jednostek (UNIT.EMC). Póki co potrafię pisać patche w skrypcie BUILD.EMC.

Przykłady oryginalnych skryptów:

1. Rafineria przyjmuje żniwiarkę i pobiera 1% surowca aż do wypróżnienia żniwiarki. Podnośnik jest wzywany gdy potrzebny.
2. Nowy budynek postawiony na skale jest przez chwilę animowany w dwóch klatkach.
3. Działko szuka celów w zasięgu i jak taki znajdzie obraca działo w kierunku celu i oddaje strzał.
W skryptach można umieszczać napisy na panelu górnym lub nawet odtwarzać dźwięki.

Kurs edytowania skryptów EMC znajdziesz tutaj:
http://minniatian.republika.pl/Dune2/EMC.HTM

Program do konwersji skryptów EMC:
http://minniatian.republika.pl/Dune2/Files/EMCPack.lha

Jeśli macie wątpliwości piszcie. Prorokuję fajną zabawę, chociaż edycja skryptów (tak jaj mój edytor do Benefactora) jest najlepiej rozumiana przez programistów, ale myślę, że zwykły użytkownik sobie poradzi (jestem dumny z kursu na mojej stronie).



Ostatnia modyfikacja: 08.09.07 16:33
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem