[#31] Re: "Magazyn Amiga" - refleksje po latach

@Des, post #26

Nie znam się na "pozakuluarowych" relacjach w świecie Ami, o których się tu głównie dyskutuje, widziałem pana Marka z perspektywy zwykłego fana Amigi na obu Amiga Show (także Petro Tyschtschenko) w Warszawie. Myśle, że ten człowiek świadczył dla Amigi wiele. Dość powiedzieć, że stanowisko redaktora naczelnego MA wygrał z konkursu. Całą pracę w MA widać było ogromne zaangażowanie dla sprawy Ami. Na pewno scalił on środowisko amigowe i dzięki niemu przetrwała ta społeczność, każdy tutaj opisuje swoje amigowe korzenie i duże znaczenie jaki miał Magazyn Amiga w ich życiu jako amigowca.

P.S. Chciałem przypomnieć, że we wstępniakach pisał głównie o podróżach pociągiem do Warszawy do pracy i pisał to za każdym razem inaczej i ciekawie. Jak doświadczony reporter. Praca pana Marka robi na mnie duże wrażenie.



Ostatnia modyfikacja: 13.03.2009 21:52:48
[#32] Re: "Magazyn Amiga" - refleksje po latach

@GumBoy, post #27

No dobra, skoro tak twierdzisz. Jesteś nieomylny prawda?

[#33] Re: "Magazyn Amiga" - refleksje po latach

@Minniat, post #31

no nie wiem czy cała praca może robić wrażenie, można było poswięcic miejsca przeznaczone na opisy cedeków z panienkami na coś ważniejszego

[#34] Re: "Magazyn Amiga" - refleksje po latach

@11MASTEr, post #32

11MASTEr napisał(a):

> No dobra, skoro tak twierdzisz.

Skoro piszę, że nie mam ochoty rozwodzić się nad sensem rulezowania, a Ty odpisuje na mojego posta jakbym próbował jednak w tym temacie chciał podyskutować, to uważam, że źle mnie zinterpretowałeś i napisałem sprostowanie tej interpretacji.

> Jesteś nieomylny prawda?
>

Pewnie jestem, skoro tak twierdzisz. Jesteś nieomylny, prawda?

[#35] Re: "Magazyn Amiga" - refleksje po latach

@GumBoy, post #28

No!