@MUFA-amigaone-pl, post #1
@MUFA-amigaone-pl, post #1
@stefkos, post #2
@michal_zukowski, post #3
Ograniczenie 256MB jest główną bolączką w grach 3D bo nie wiem ile trzeba by było nawalić bitmap/ekranów/okien żeby je przekroczyć (przy 64/32 MB to dość łatwo osiągalne, ale już przy 128MB nigdy mi się nie zdarzyło). Prędkość grafiki pod OWB przyspieszy jeśli pamięci na nowych kartach będą szybsze niż na starych (co nie zawsze jest regułą, szczególnie jeśli ktoś wybiera (tak ja ja) wersje bezwiatrakowe).
@MUFA-amigaone-pl, post #6
@michal_zukowski, post #4
Powyżej 256 można nawalić dużych tekstur w grach, co obecnie nie jest możliwe. Z drugiej strony na razie nie ma gier, które by tą wielkość wykorzystywały ale pewnie się
pojawią. Mógłbyś zrobić Titlera komercyjnego dla OS4 co by to wykorzystywał :)
@MUFA-amigaone-pl, post #11
@stefkos, post #5
@Norbert, post #7
Ciekawe dlaczego p50x0_eth.device v.52.6 jest zamazane?
Znowu jakieś odgórne wytyczne ?
@MUFA-amigaone-pl, post #6
@stefkos, post #9
@Norbert, post #7
@Amig_OS, post #13
@stefkos, post #18
Zreszta zobacz jaki byl temat, Mufa chcial zareklamowac os4 tym ze lepiej bedzie sie przegladalo strony, lepiej niz na MOS'ie. Jak widac tak nie jest do konca.
@MUFA-amigaone-pl, post #20
@MUFA-amigaone-pl, post #24
@MUFA-amigaone-pl, post #20
@stefkos, post #25
@trOLLO, post #28
Czasami zastanawiam się, czy nie lepiej by było jakby MorphOS zrezygnował z kompatybilności. 1.8 GB RAM przy OWB to w zasadzie niewiele, 4 GB RAM do www to byłby prawie ideał :) szczególnie jak szykuje się OWB-JIT :)
@eastone, post #10