kategoria: AmiParty
[#151] Re: Amiparty XVI - sprawy organizacyjne

@AceMan, post #150

Wyszlo chyba ze 3 godzinki na 2ch.
Zobaczymy co dalej....
[#152] Re: Amiparty XVI - sprawy organizacyjne

@AceMan, post #150

Ze swojej strony, ciekaw jestem odbioru grafiki do gry.
Chętnie zbiorę uwagi bo chciałbym grafę do tego klona invadera sporo ulepszyć ;)
Jak mnie wywalą z pracy to mógłbym mieć trochę na to czasu... co by zagłuszyć depresję :D ... i głód... ;)
[#153] Re: Amiparty XVI - sprawy organizacyjne

@Koyot1222, post #152

Moze byc ciezko:) Niestety juz druga osoba "rozgryzla" jak ja wygrac:)
[#154] Re: Amiparty XVI - sprawy organizacyjne

@Mariodj, post #131

Działo się, ale do rzeczy OK
- Na dzień dobry- MASA LUDU- ale wszystkie mordki uśmiechnięte w tym kręgosłup całej imprezy czyli chłopaki z Chełma (i Łęcznej ) co prawda nienaturalnie trzeźwi, ale jak zawsze szczerze serdeczni
- zupka z wielkiego kotła na dzień dobry dla z(o)błąkanych i głodnych wędrowców (palce lizać- Drako już wiem dlaczego wołają na Ciebie mistrz patelni )- ratowała życie przed śmiercią głodową i zwiększał efekt cieplarniany
- ZajeFajne nagłośnienie dzięki "MAŁEMU" subwooferowi przytaszczonego przez Maria (Mario dzięki za niepowtarzalny identyfikator i super zabawę przy twoim seciku OK)
- strasznie miło było zobaczyć znajome i nowe twarze (nawet jak nadal nie pamiętam jak się kto się nazwa ) miło było uścisnąć osobiście dłoń ludziom znanym wcześniej tylko z ppa OK a jeszcze milej spotkać wcześniej nieznanych pobratymców z RES- Pozdrawiam OK
- spało się wyśmienicie tylko strasznie krótko, a rano nie wiedzieć czemu lekko bolała głowa- chyba znowu się w coś walnąłem

Dzięki wszystkim za świetną zabawę i do następnego razu OK
[#155] Re: Amiparty XVI - sprawy organizacyjne

@BULI, post #154

Buli wizyta poszla jednak w odstawke?:)Cudowne ozdrowienie
[#156] Re: Amiparty XVI - sprawy organizacyjne

@dario35, post #155