@rafgc, post #60
@Benedykt Dziubałtowski, post #61
@Benedykt Dziubałtowski, post #61
// wyświetlenie trzech linii poziomych .... jakiś kod .... numer_linii = 0 początek = 0 koniec = 10 kolor = 0 gosub rysuj_linie numer_linii = 1 poczatek = 8 koniec = 16 kolor = 2 gosub rysuj_linie numer_linii = 100 poczatek = 100 koniec = 200 kolor = 9 gosub rysuj_linie: .... dalszy kod rysuj_linie: kod odpowiedzialny za narysowanie linii zgodnie z parametrami w zmiennych numer_linii, poczatek, koniec, kolor return
//pętla główna inicjalizacja: początkowe wartości zmiennych ble ble ble program: IF (minęła 1/50s) gosub czytaj_klawisze gosub wyswietl_tlo gosub wyswietl_obiekt goto program czytaj klawisze: IF (wcisniety klawisz == A i x nie jest rowne 0) then x = x - 1 IF (wcisniety klawisz == D i x nie jest rowne 320) then x = x + 1 IF (wcisniety klawisz == S i y nie jest rowne 0) then y = y - 1 IF (wcisniety klawisz == W i y nie jest rowne 256) then y = y + 1 return wyswietl_obiekt: wyswietla obiekt na współrzędnych ustawionych w zmiennych x i y return wyswietl_tlo: wyswietlanie tla return
@Benedykt Dziubałtowski, post #61
@SzaryWilk, post #64
@kjb666, post #66
@Benedykt Dziubałtowski, post #78
Change Mouse 2 Load Iff "system:amos_pro/tlo.iff",1 Load "system:amos_pro/gra.abk" Bob 0,0,10,1 A$="" A$="RAZ:" A$="IF J1=1; JUMP GORA;" A$="GORA:" A$="JUMP RAZ;" A$="GORA:" A$="LET Y=Y+3; JUMP RAZ;" Amal 1,A$ Amal On 1 wait key
@Benedykt Dziubałtowski, post #79
@smith, post #80
A poza tym te stringi to powinny być łączone ze sobą bo w tej chwili to A$ będzie mieć na końcu wartość tylko z ostatniego przypisania. Ale czy to w ogóle ma jakiś sens w tym Amalu to już Ci nie powiem.
@Benedykt Dziubałtowski, post #83
Change Mouse 2
Load Iff "system:amos_pro/tlo.iff",1
Load "system:amos_pro/gra.abk"
Bob 0,0,10,1
A$=""
A$=A$+"RAZ:"
A$=A$+"IF J1=1; JUMP GORA;"
A$=A$+"GORA:"
A$=A$+"JUMP RAZ;"
A$=A$+"RAZ:"
A$=A$+"LET Y=Y+3; JUMP RAZ;"
Amal 1,A$
Amal On 1
wait key
@asman, post #89
Change Mouse 2 Load Iff "system:amos_pro/tlo.iff",1 Load "system:amos_pro/gra.abk" Bob 0,11,10,1 A$="" A$=A$+"Raz:" A$=A$+"If J1=1; Jump Gora;" A$=A$+"Jump Raz;" A$=A$+" " A$=A$+"Gora:" A$=A$+"Let Y=Y+3; Jump Raz;" Amal 1,A$ Amal On 1 Wait Key