@Benedykt Dziubałtowski, post #88
@Benedykt Dziubałtowski, post #90
Change Mouse 2 Load Iff "system:amos_pro/tlo.iff",1 Load "system:amos_pro/gra.abk" Bob 0,10,10,1 A$="Petla: I J1=1 J Gora J Petla Gora: L Y=Y+1 J Petla" Channel 1 to Bob 0 Amal 1,A$ Amal On 1 Wait Key
@TomcioPaluszek, post #94
Load Iff "system:amos_pro/tlo.iff",1 Load "system:amos_pro/gra.abk" Bob 0,100,100,1 Channel 1 To Bob 0 A$="" A$=A$+"Start:" A$=A$+"If J1=1 Jump Gora;" A$=A$+"If J1=2 Jump Dol;" A$=A$+"If J1=4 Jump Lewo;" A$=A$+"If J1=8 Jump Prawo;" A$=A$+"If J1=16 Jump Fire;" A$=A$+"If J1=5 Jump Skosl;" A$=A$+" " A$=A$+" Jump Start;" A$=A$+"Gora: " A$=A$+"Let Y=Y-1; Jump Start; " A$=A$+"Dol: " A$=A$+"Let Y=Y+1; Jump Start; " A$=A$+"Lewo: " A$=A$+"Let X=X-1; Jump Start; " A$=A$+"Prawo:" A$=A$+"Let X=X+1; Jump Start; " A$=A$+"Fire:" A$=A$+"Jump Start;" A$=A$+"Skosl:" A$=A$+"Let X=X+1;Let Y=Y+1; Jump Start;" Amal 1,A$ Amal On 1
A$=A$+"Skosl:" A$=A$+"Let X=X+1;Let Y=Y+1; Jump Start;"
@Benedykt Dziubałtowski, post #95
@asman, post #96
@Benedykt Dziubałtowski, post #97
@kjb666, post #98
@Benedykt Dziubałtowski, post #97
Ile taka A500 da radę ich obsłużyć.
@Benedykt Dziubałtowski, post #97
@Benedykt Dziubałtowski, post #99
@Benedykt Dziubałtowski, post #99
@asman, post #100
To zależy jak się podejdzie do tematu i ile ramek na sekundę Chcesz osiągnąć. Przy odpowiednich sztuczkach może być ich bardzo dużo.
@kjb666, post #107
@Benedykt Dziubałtowski, post #111
@gx, post #112
@RAL, post #114
Screen Open 0,311,256,4,Lowres Global YY,BIB,NUMER,YW Limit Mouse 129,45 To 438,290 Load Iff "progdir:tlo.iff",0 Load "progdir:gra2.abk" Procedure POTWORY 'losujemy Y boba LOSUJEMY_Y: YY=Rnd(190)+10 'losujemy boba wyglad boba BIBOK: BIB=Rnd(9) If BIB<5 Then Goto BIBOK Else 'numer boba NUMER=1 NUMER=NUMER+1 'szybkosc boba SZYBKOSC: YW=Rnd(500) If YW<200 Then Goto SZYBKOSC Else `wstawiamy boba POTWOREK: Bob NUMER,300,YY,BIB Channel NUMER To Bob NUMER Amal NUMER,"Move-255,0,YW;" End Proc Procedure POTWOREK PETLA: POTWORY ` wyswietlanie i sterowanie dzialem Bob 0,X,100,1 Channel 1 To Bob 0 A$="" A$=A$+"Start:" A$=A$+"If J1=1 Jump Gora;" A$=A$+"If J1=2 Jump Dol;" 'A$=A$+"If J1=4 Jump Lewo;" 'A$=A$+"If J1=8 Jump Prawo;" A$=A$+"If J1=16 Jump Fire;" 'A$=A$+"If J1=5 Jump Ql ;" 'A$=A$+"If J1=9 Jump Wl;" 'A$=A$+"If J1=6 Jump El ;" 'A$=A$+"If J1=10 Jump Rl;" A$=A$+"If XM<50 Jump Tyszka;" A$=A$+" " A$=A$+" Jump Start;" A$=A$+"Gora: " A$=A$+"Let Y=Y-1;If Y=0 Jump Dol;Jump Start; " A$=A$+"Dol: " A$=A$+"Let Y=Y+1;If Y=240 Jump Gora; Jump Start; " A$=A$+"Lewo: " A$=A$+"Let X=X-1; Jump Start; " A$=A$+"Prawo:" A$=A$+"Let X=X+1; Jump Start; " A$=A$+"Fire:" A$=A$+"Jump Start;" A$=A$+"Ql:" A$=A$+"Let X=X-1;Let Y=Y-1; Jump Start;" A$=A$+"Wl:" A$=A$+"Let X=X+1;Let Y=Y-1; Jump Start;" A$=A$+"El:" A$=A$+"Let X=X-1;Let Y=Y+1; Jump Start;" A$=A$+"Rl:" A$=A$+"Let X=X+1;Let Y=Y+1; Jump Start;" A$=A$+"Bk:" A$=A$+"Let Y=Y+0; Jump Start;" A$=A$+"Tyszka:" A$=A$+"Bob 1,1,1,2; Channel 1 to Bob 1; Jump Start;" Amal 1,A$ Amal On Wait Key End
@Benedykt Dziubałtowski, post #115
@RAL, post #116
@RAL, post #117
@RAL, post #118
Randomize Timer Screen Open 0,311,256,4,Lowres Double Buffer Synchro Off Global YY,BIB,NUMER,YW,QQ,Y,STRZAL,X,A Dim NUMER(20),YY(20),BIB(20),STRZAL(16),X(16),A(16) NUMER=1 Limit Mouse 129,45 To 438,290 Load Iff "progdir:tlo.iff",0 Load "progdir:gra2.abk" Bob 0,X,100,1 Procedure POTWORY 'losujemy Y LOSUJEMY_Y: YY=Rnd(190)+10 'losujemy boba BIBOK: BIB=Rnd(4)+5 'numer boba NUMER=NUMER+1 'szybkosc boba SZYBKOSC: YW=Rnd(20)+235 POTWOREK: Bob NUMER,300,YY,BIB Channel NUMER To Bob NUMER Amal NUMER,"Move-255,0,YW; Pause;" Amal On Wait 50 End Proc Procedure DZIALO Channel 0 To Bob 0 A$="" A$=A$+"Start:" A$=A$+"If J1=1 Jump Gora;" A$=A$+"If J1=2 Jump Dol;" 'A$=A$+"If J1=4 Jump Lewo;" 'A$=A$+"If J1=8 Jump Prawo;" A$=A$+"If J1=16 Jump Fire;" 'A$=A$+"If J1=5 Jump Ql ;" 'A$=A$+"If J1=9 Jump Wl;" 'A$=A$+"If J1=6 Jump El ;" 'A$=A$+"If J1=10 Jump Rl;" A$=A$+" " A$=A$+" Jump Start;" A$=A$+"Gora: " A$=A$+"Let Y=Y-1;Pause;If Y=110 Jump Dol;Jump Start; " A$=A$+"Dol: " A$=A$+"Let Y=Y+1; Pause; If Y=240 Jump Gora; Jump Start; " A$=A$+"Lewo: " A$=A$+"Let X=X-1; Jump Start; " A$=A$+"Prawo:" A$=A$+"Let X=X+1; Jump Start; " A$=A$+"Fire:" A$=A$+"Jump Start;" A$=A$+"Ql:" A$=A$+"Let X=X-1;Let Y=Y-1; Jump Start;" A$=A$+"Wl:" A$=A$+"Let X=X+1;Let Y=Y-1; Jump Start;" A$=A$+"El:" A$=A$+"Let X=X-1;Let Y=Y+1; Jump Start;" A$=A$+"Rl:" A$=A$+"Let X=X+1;Let Y=Y+1; Jump Start;" A$=A$+"Bk:" A$=A$+"Let Y=Y+0; Jump Start;" Amal 0,A$ Amal On MYSZY=Y Screen(Y Mouse) Print At(0,0),"y mouse ";Y Mouse Print At(1,1),"y screen ";MYSZY 'Print At(0,2),"ydzialo ";YDZIALO 'Print At(0,3),"0" 'Print At(0,3),"odjac ";ODJAC YDZIALO=Y Bob(0) SUMA=YDZIALO+QQ ODJAC=YDZIALO-MYSZY If MYSZY<70 and YDZIALO>90 Then Bob 0,X,YDZIALO,3 If MYSZY>120 and YDZIALO<120 Then Bob 0,X,YDZIALO,2 If MYSZY>71 and MYSZY<140 Then Bob 0,X,YDZIALO,1 If YDZIALO<70 and MYSZY<70 Then Bob 0,X,YDZIALO,1 If YDZIALO>110 and MYSZY>110 Then Bob 0,X,YDZIALO,1 If YDZIALO>150 and MYSZY<180 Then Bob 0,X,YDZIALO,3 If YDZIALO<100 and MYSZY>100 Then Bob 0,X,YDZIALO,2 End Proc Procedure FAJER STRZAL=STRZAL+1 WW=X Bob(0) WY=Y Bob(0) Shoot Bob STRZAL,WW,WY,4 'AA=YS Channel STRZAL To Bob STRZAL Q=10 Amal STRZAL,"Move 280,0,40 ;Pause;" 'Amal STRZAL,"Start: Let X=X+2; Let Y=Y+A; Pause;Jump Start;" Amal On If STRZAL>14 Then STRZAL=STRZAL-14 End Proc 'Petla gîówna Do 'For STWOREK=1 To 9 DZIALO If Mouse Click=1 Then FAJER 'If Mouse Click=2 Then 'POTWORY Synchro Wait Vbl 'Next Loop Wait Vbl End
@Benedykt Dziubałtowski, post #119
Nie wiem jak sprawić aby pocisk leciał w stronę kursora. Po prostej Lini mi leci bez problemu. Ale jak to zrobić aby leciał w stronę aktualnego położenia osi Y myszy?