@swinkamor12, post #384
@mmarcin2741, post #388
@djpiotrs, post #392
@piotr723, post #394
@mmarcin2741, post #391
@zyga64, post #396
@zyga64, post #396
@piotr723, post #398
@piotr723, post #398
Chodzi o to, że te PC nie przynosiło zysków, było nawet tak, że jakieś straty Commodore z tego powodu miał.
A co najważniejsze do PC Commodore przyporządkował kilkunastu czy kilkudziesięciu inżynierów, którzy nie nie wiadomo co robili, za to kasy na to szło co nie miara
@piotr723, post #399
@swinkamor12, post #384
@trOLLO, post #402
@trOLLO, post #402
@wali7, post #387
@swinkamor12, post #406
@swinkamor12, post #406
@piotr723, post #398
@trOLLO, post #402
@swinkamor12, post #410
@ZbyniuR, post #386
@swinkamor12, post #412
@ZbyniuR, post #409
pierwsze 3DFX do PC powstały w '94
@ZbyniuR, post #409
@UJP, post #414
@marianoamigo, post #415
@swinkamor12, post #406
biedna paula nie ma szans z 16 bit kartą muzyczną z 1993
@swinkamor12, post #412