@zzielinski, post #5373
@Koyot1222, post #5382
@moulder, post #5384
Ostatnio zespół Grind powiększył się, ponieważ do pomocy przy produkcji gry dołączyli różni znani programiści: mianowicie BSzili (znany z portów na Amigę takich gier jak Dark Forces, Exhumed, Blood, Shadow Warrior, Blake Stone i innych), który zajmuje się Wersja dla Amigi i programista Kabuto z grupy demonstracyjnej Titan, rozważający również możliwą wersję Mega Drive! Warto zauważyć, że to najnowsze wydanie binarne dostępne wyłącznie na Patreonie zawierało również wersję Atari ST (choć nie jest jeszcze gotowa do publicznej prezentacji, ponieważ brakuje kluczowe cechy)."
@zzielinski, post #5391
@Azakiel, post #5392
@teh_KaiN, post #5397
w doomie nie ma mowy o pełnym 3d, co najwyżej 2.5d - mapy miały zmienną wysokość, ale nigdzie nie było przypadku że na tej samej pozycji x,y możesz przejść na 2 różnych wysokościach - np nad i pod mostem. KK chce dodać do dread engine'u zmienne wysokości, ale czy to faktycznie się stanie i czy zmiana ta zostanie zaciągnięta do Grinda, to czas pokaże.
Na 2-10m możesz też omijać pociski przeciwnika. Nie wszyscy będą hitscanować, niektórzy będą mieli ataki z pociskami, które lecą z określoną prędkością.