@zzielinski, post #5519
Tetris - wersja alfa
@michal_zukowski, post #5531
@kempy, post #5534
@Don_Adan, post #5528
@tukinem, post #5539
@tukinem, post #5539
@Don_Adan, post #5538
Sie zobaczy, ale tutaj raczej wiekszosc roboty to ma grafik. Kod jest w C++ i okolo 10% w ASM.
@Azakiel, post #5542
@tukinem, post #5539
Dobre mam spostrzeżenia?
@Don_Adan, post #5544
Zalezy od umiejetnosci programisty, jego doswiadczenia i poswieconego czasu. Turrican 2 AGA powstal w okolo 6 miesiecy, bo cala grafika i muzyka byla gotowa. Tu powinno byc tak samo, o ile programista bedzie mial cala grafike i muzyke oraz wolny czas. Tym bardziej, ze to jego drugie podejscie do tej gry, bo z pierwszej wersji silnika gry nie byl zadowolony. To, ze niektore projekty gier Amigowych ciagna sie latami i konca ich nie widac, nie oznacza ze to dotyczy wszystkich gier Amigowych.Cyt