W pełni naładowany Każdy gracz może teraz rzucić na wrogów maksymalnie 36 smug laserowych.
-błysk wylotowy
Ponieważ wygląda fajnie i nieco odwraca uwagę od twardych przełączników hw-sprite
- gracz obsługujący kolizje z kulami i pływającymi wrogami
Jak powiedziałem: brak wymiernego spadku wydajności
-inteligentna bomba
Najtańszy efekt, jaki mogłem wymyślić, ale myślę, że wystarczający. Na filmie jest ona uruchamiana w formie typowej automatycznej bomby dla nowicjuszy w Danmaku: jeśli masz wkrótce umrzeć, zostanie ona aktywowana automatycznie, o ile oczywiście twój zapas bomb nie będzie pusty. Kiedy bomba jest aktywna, punkty życia wroga stale się wyczerpują, kule zostają anulowane, a ty jesteś niezniszczalny. Uwaga: w przypadku filmu zawsze utrzymuję zapas bomb drugiego gracza na poziomie 0. Dzieje się tak po prostu dlatego, że w przeciwnym razie bomba stale by bombardowała w przypadku trafienia, co sprawiłoby, że wideo byłoby znacznie mniej interesujące :P
-usunięto fikcyjne eksplozje testowe przy trafieniu wroga
Zamiast tego odtwarzany jest dedykowany dźwięk trafienia. Może później dodam trochę iskier.
-opcjonalne anulowanie pocisku po trafieniu wroga
Kolejna typowa cecha Danmaku, która zwykle dotyczy nieco większych wrogów: kiedy wróg zostaje zniszczony, wszystkie wystrzelone przez niego kule zostają anulowane. Stary, dobry szef Eskadry Bitewnej używa teraz tej funkcji.
-ekstremalnie zoptymalizowany algorytm strzałów gracza przeciwko wrogom
Jak zapewne możesz sobie wyobrazić, testowanie maksymalnie 72 strzałów gracza przeciwko rojowi wrogów zabija wydajność, jeśli zostanie wykonane w oczywisty sposób.
-opcjonalne kratery dla wrogów naziemnych i wieżyczki testowe
Kratery te mają swój własny, dedykowany system renderowania.
-Niektórzy znani pływający wrogowie popcornu
I to wszystko, co powiedziano na temat najnowszej aktualizacji, ale aby uzyskać więcej informacji, sprawdź wątek ( TUTAJ ) lub poczekaj, aż napiszemy bardziej szczegółowy opis bliżej premiery.
Ostatnia aktualizacja: 06.01.2024 07:20:04 przez Azakiel
mysle ze jakby ludzie z forum sie zebrali razem i mieli czas i ochotę to mogliby zrobic ładnego Moon Patrola na amigę, takiego na agatkę, z paralaksą, zmienną paletą kolorów w zaleznosci od levelu, itd.
To już mógł zrobić wersję na 040 i dodać drzewa po bokach, a na 060 samochód.
A Ty sądzisz, że to jest finalna wersja czy jak? Przecież na razie to jest prototyp silnika. Obiektów jeszcze nie umieścił, podobnie jak i samochodu. Widać, że ten silnik wymaga poprawy (są spowolnienia). Dodając skalowalne drzewa na pewno spowolnienia będą większe, więc tu sporo optymalizacji jest do zrobienia.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies
(ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach.
Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy
niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki
internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.