[#901] Re: Nowe gry

@Koyot1222, post #900

Przypomina nieco Titan Souls z Vity (uwielbiam). Przydałaby się jedynie możliwość strzelania w 360 stopni, a nie tylko w ośmiu kierunkach :)
2
[#902] Re: Nowe gry

@Drakon, post #901

Z tego co zauważyłem, po wyborze innego kontrolera niż joystick (np. pad od CD32) jest możliwość elastycznego wyboru kąta strzelania sterowaną postacią.
2
[#903] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #902

O, super, dobrze wiedzieć ;)
[#904] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #902

Chodzi o Twin Stick. Chyba tylko 2 czy 3 gry to obsługiwały na Amidze.
[#905] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Worms VBI

https://heckmeck.de/demoscene/worms-vbi/worms-vbi-partyversion.exe

4
[#906] Re: Nowe gry

@mailman, post #905

Wow
[#907] Re: Nowe gry

@mailman, post #905

Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, generuje teletext przez zwykłe wyjście chinch na TV, za pomocą sygnałów które są ponad widzialnym ekranem?
[#908] Re: Nowe gry

@karolb, post #907

Dokładnie tak. W normalnym obrazie PAL jest 312 linii. Dane teletekstu są umieszczone w liniach 6-22, w czasie których trwa tzw. wygaszanie powrotu ramki. W klasycznym telewizorze plamka elektronów kineskopu zostaje wygaszona, a cewki odchylania przenoszą ją w tym czasie z powrotem w lewy górny róg ekranu. To musi potrwać, bo prądu w cewce nie da się zmienić w jednej chwili.
1
[#909] Re: Nowe gry

@Krashan, post #908

lewy górny róg ekranu

.... albo środek w zależności od tego czy parzysty czy nieparzysty półobraz.
[#910] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Ooze: The Escape - nowa gra (pełna wersja):
1
[#911] Re: Nowe gry

@zzielinski, post #910

muza wymiata
[#912] Re: Nowe gry

@Dorian3d, post #911

Muzyka taka niezła, taka amigowa średnich lotów. Przynajmniej nie dano w kolejnej nowej grze chipsrunowej pierdziawki.
1
[#913] Re: Nowe gry

@Dorian3d, post #911

Takie solidne 30% bym powiedział. Patrząc na ten tytuł nie sposób oprzeć się wrażenu że to taki bardziej urozmaicony i rozwinięty pomysł z Piekiełka z małego Atari (muza z POKEY-a rulez)



Ostatnia aktualizacja: 26.08.2023 20:00:43 przez szczupi26
[#914] Re: Nowe gry

@mailman, post #1

Karate Champ ukończony. Wymaga 2 MB pamięci.
[#915] Re: Nowe gry

@mailman, post #914

Wymaga 2 MB pamięci.

to pewnie przez zaawansowaną grafikę
2
[#916] Re: Nowe gry

@mailman, post #914

"pretty slow on 68000 machines"
"amiga with 2MB RAM"

jprdle... 8-bitowcy pewnie pękają ze śmiechu
2
[#917] Re: Nowe gry

@mailman, post #914

Raytracing ma nie byle wymagania. No i ta realistyczna woda (cząsteczki i te sprawy) https://youtu.be/vt9sIrtrn_k?t=49 też potrzebuje pamięci. To i tak nieźle, że ta gra wymaga tylko 2 mega ramu, to trzeba mieć łeb żeby to tak zakodować.
2
[#918] Re: Nowe gry

@mailman, post #914

i blizzard ppc

Ostatnia aktualizacja: 27.08.2023 20:52:18 przez Dorian3d
1
[#919] Re: Nowe gry

@michal_zukowski, post #915

Elfmania-killer! A nie, zaraz... Nie fair porównanie, Elfmania wymaga 1MB
[#920] Re: Nowe gry

@mastaszek, post #916

"pretty slow on 68000 machines"
"amiga with 2MB RAM"

jprdle... 8-bitowcy pewnie pękają ze śmiechu


nie kazdy jest mistrzem kodowania i optymalizacji pamieci (zwłaszcza na tak stare komputery), wiele osób robi to ucząc sie jednoczesnie, a wiekszosc osób które umiały dobrze kodować na taki sprzet teraz zajmuje sie czymś zupełnie innym bo jakoś trzeba rodzine utrzymać
[#921] Re: Nowe gry

@Azakiel, post #920

Ci którzy się dopiero uczą, też muszą rodzinę utrzymać.
[#922] Re: Nowe gry

@karolb, post #921

zalezy w jakim są wieku


Ostatnia aktualizacja: 27.08.2023 22:32:42 przez Azakiel
[#923] Re: Nowe gry

@Jacques, post #919

elfmania, pamietam... taka ładna a taka nudna , po szybkiej podjarce warstwą graficzną w momencie jej premiery szybko "poleciała z dysku" , używalismy jej tylko jako dema technologicznego
2
[#924] Re: Nowe gry

@Azakiel, post #923

To samo było z Full Contact
1
[#925] Re: Nowe gry

@mailman, post #914

Kurcze, a mój Tony wymaga 1MB RAM i już była afera o to, no ale żeby 2MB w takiej grze? Może tu system walki jest bardzo złożony?
[#926] Re: Nowe gry

@tukinem, post #925

Nie pisałaś aby, że Tony wymaga 1.5MB?
"Afera" była o to, że 1MB to był standard w A500 i tego typu grze w teorii powinno wystarczyć
[#927] Re: Nowe gry

@Azakiel, post #920

To nie tylko kwestia umiejętności ale także czasu. Prościej i szybciej jest napisać program, który ładuje wszystko do pamięci, albo jeszcze lepiej gdy wszystkie dane są od razu w pliku wykonywalnym niż taki, który żongluje danymi i doczytuje z dysku.
3
[#928] Re: Nowe gry

@Kefir_Union, post #927

Transkodowanie również zajmuje pamięć i czas Amidze.
[#929] Re: Nowe gry

@tukinem, post #925

Kurcze, a mój Tony wymaga 1MB RAM i już była afera o to


nie słuchaj takiego nerdowskiego biadolenia

po pierwsze - mamy rok 2023 a nie 1993
po drugie - robisz gre a nie demo z myślą o demoscenie

Oczywiscie "miło by było" ale w tych czasach to nie jest już priorytetem, tym bardziej że komputer jest bardzo niszowy a wiekszosc osob ktora go obecnie ma posiada rozszerzenia pamieci
[#930] Re: Nowe gry

@Azakiel, post #929

tym bardziej że komputer jest bardzo niszowy a wiekszosc osob ktora go obecnie ma posiada rozszerzenia pamieci


Pomijając że 0.5MB to też jest rozszerzenie, nie pamiętam czy na PPA nie było kiedyś ankiety kto jaki sprzęt posiada, albo czy była baza danych sprzętu użytkowników. Wtedy można by to jakoś zweryfikować.
Na stronie www.PPA.pl, podobnie jak na wielu innych stronach internetowych, wykorzystywane są tzw. cookies (ciasteczka). Służą ona m.in. do tego, aby zalogować się na swoje konto, czy brać udział w ankietach. Ze względu na nowe regulacje prawne jesteśmy zobowiązani do poinformowania Cię o tym w wyraźniejszy niż dotychczas sposób. Dalsze korzystanie z naszej strony bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej będzie oznaczać, że zgadzasz się na ich wykorzystywanie.
OK, rozumiem